ساخت ۱۰۰۰ چشمه سرویس بهداشتی در مناطق سیل زده کرمان

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از ساخت هزار چشمه سرویس بهداشتی در مناطق سیل زده این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: ۹۰۰ چشمه سرویس بهداشتی در مناطق سیل زده جنوب استان کرمان دچار آسیب شده اند که براساس اهمیت، ساخت آن ها را در اولویت کار خود قرار داده ایم.

او با بیان اینکه برای ساخت سرویس‌های بهداشتی، منطقه را به ۲۲ قسمت تقسیم و سهمیه بندی کردیم که گروه‌های جهادی بسیج بتوانند کار خود را در شهرستان آغاز کنند، افزود: ما نیز از استان به صورت نقدی و غیرنقدی مصالح سیمان را کمک کردیم.

سردار معروفی گفت: براساس گزارش فرماندهان سپاه این مناطق، خوشبختانه کار‌ها به خوبی پیش می‌رود و تاکنون ۱۰۰ چشمه سرویس بهداشتی تقریباً آماده و تا ۲ روز دیگر قابل بهره برداری هستند و زیر ساخت ۲۰۰ چشمه سرویس بهداشتی دیگر نیز درست شده است.

او افزود: تلاش می کنیم این تعداد چشمه سرویس بهداشتی در زهکلوت و جازموریان را تا پیش از شروع ماه مبارک رمضان بسازیم تا بتوانیم بعد از آن، گروه‌های خود را برای به جا آوردن فریضه روزه در ماه مبارک رمضان از منطقه خارج کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان داشت: همچنین صد چشمه سرویس بهداشتی را برای منطقه سیل زده دهرضای شهرستان ریگان در نظر گرفته ایم.

سردار معروفی در ادامه به خدمات شهید حاج قاسم سلیمانی در جنوب استان کرمان اشاره کرد و گفت: این شهید جاوید با اقدامات خود در سال‌های ۷۳ تا ۷۵، امنیت خوبی را در جنوب استان ایجاد کرد.

او افزود: همچنین سردار شهید سلیمانی با همراهی مردم، چاه‌هایی را در این منطقه ایجاد کرد و سفره‌ها و معیشت مردم را رنگین کرد.

انتهای پیام/ م 

برچسب ها: سیل ، سلیمانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار