ساخت موزه حاج قاسم در کرمان

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از ساخت موزه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان خبر داد.

ساخت موزه حاج قاسم در کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان امروز در دیدار با جمعی از پیشکسوتان کرمان از ساخت موزه حاج قاسم خبر داد و گفت: ما در کنار موزه دفاع مقدس کرمان، موزه حاج قاسم سلیمانی را می‌سازیم و تمام نماد‌های حاج قاسم را از لباس گرفته تا دستخط او را در این موزه جمع آوری می کنیم. 

او با بیان اینکه حاج قاسم هنوز هم فرمانده ما است و اگر ما مفهوم مکتب حاج قاسم را استعلام کنیم، هرگز منحرف نمی‌شویم، افزود: ما اگر به شخصیت فرهنگی حاج قاسم توجه نکنیم به او ظلم کرده ایم؛ چرا که حاج قاسم عارف بزرگی بود که در هیچ حوزه علمیه‌ای درس نخوانده بود.

سردار معروفی تصریح کرد: اگر انسان چهار خصلت ایمان، بصیرت، صبر و اخلاص را در خود بپروراند، نگرش او تبدیل به یک فرهنگ و مکتب می‌شود.

او تصریح کرد: ما سه نوع سپاه داریم، سپاهی که در گلزار شهدا است و آن آرمان شهدا است، سپاه پیشکسوتان که می تواند آرمان شهدا را زنده نگه دارد و سپاه به شکل امروز است که در همه عرصه‌ها حضور فعال دارد.

 فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه ماموریت سپاه، برقراری امنیت، حفظ فرهنگ انقلاب اسلامی، خدمات اجتماعی و مبارزه با دشمنان است، افزود:  یکی از رسالت های سپاه، رویارویی با دشمن فقر است.

او  بیان کرد: سپاه برای اقشار خاص حزب اللهی و اصولگرا و اصلاح طلب نیست؛ بلکه سپاه برای انقلاب است و به گفته امام( ره)، سپاه سنگر مستحکم انقلاب است.

سردار معروفی با بیان اینکه شما پیشکسوتان به ما قوت می‌دهید و همه از جنس هم هستیم و حاج قاسم وجه مشترک بین ما است، افزود: به زودی کار ساخت موزه حاج قاسم و گرد آوری آثار او را شروع می‌کنیم.


انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.