سپاه نهادی مردمی است

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه مردمی بودن سپاه، یعنی: بسیج و اکنون بسیج و سپاه از هم تفکیک نمی شوند، گفت: بسیج، چون از مردم است، بایستی همه جا فرماندهی کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  سپاه نهادی مردمی است

سردارحسین معروفی، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در آیین معارفه فرمانده جدید سپاه سیرجان گفت: فلسفه تشکیل سپاه، خدمت به مردم است که به صورت مثلث مکتبی، انقلابی و مردمی بودنش انجام وظیفه می‌کند.

او افزود: مکتبی بودن سپاه، براساس مکتب و دستورات اسلام و ائمه( ع) هست و ماموریتش، بقای انقلاب اسلامی است و تنها در عرصه نظامی فعال نیست.

سردار معروفی با بیان اینکه مکان و زمان برای پاسداران معنی ندارد، تصریح کرد: سپاه پاسداران در هر زمانی که  انقلاب و مردم به آن  نیاز داشته باشند، پیش قدم و پیش رونده است و در راستای اهداف انقلاب حرکت می‌کند و این، یعنی انقلاب زنده و رسالت محور است. 

او  گفت: سپاه در یک زمان، امنیت مرزها را برعهده داشت و در زمانی دیگر در جبهه مقاومت و هرجایی که نیاز به حضورش باشد، حضور پیدا می کند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: مردمی بودن سپاه، یعنی: بسیج و اکنون بسیج و سپاه از هم تفکیک نمی شوند. 

 او بیان داشت: بسیج، چون از مردم است، بایستی همه جا فرماندهی کند و این فلسفه وجودی سپاه است که خالصانه کار می‌کند و خط قرمزش مردم هستند و  انقلاب با مردم مشخص می‌شود.

 سردار معروفی گفت: سپاه پاسداران در برابر مشکلات، در هر زمینه ای، از جمله: سیل، زلزله و کرونا و هر سنگری که نیاز هست، در کنار مردم است و این، یعنی: سپاه در مسیر انقلاب حرکت می‌کند و همه انعطافش هم در خدمت به مردم است.

او  با اشاره به راه اندازی ۱۵۰ کارگاه تولید ماسک در استان در ایام شیوع ویروس کرونا گفت: این تولید و تلاش برای کمک به مجموعه درمان و حضور بسیج و سپاه در مبادی ورودی شهر‌ها، نشان از انعطاف پذیری سپاه است که برای خدمت به مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی کند. 

در این مراسم سردار معروفی از زحمات و خدمات سرهنگ حسین باقری، قدردانی و سرهنگ علی دستوری را به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سیرجان معرفی کرد.

همچنین فرمانده سپاه ثارالله کرمان در این سفر از کارگاه تولید ماسک سپاه ناحیه سیرجان با تولید روزانه بیش از هزار و ۵۰۰ عدد ماسک بازدید کرد.


انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.