۱۲ فروردین، یاد آور خلق حماسه بزرگ به دست ملت قهرمان ایران است

امام جمعه شهرستان مهریز گفت: یوم الله 12 فروردین، یادآور خلق حماسه بزرگی به دست ملت متدین و به عنوان روز جمهوری اسلامی ایران برای استقرار و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی نامگذاری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا محی الدینی اظهار کرد: به یُمن پیروزی انقلاب اسلامی کم نظیـرترین همـه پرسی تاریخ کشور برگزار و درسـایه رأی نود و هشت و دو درصدی ملت ، خونی تازه در کالبد نظام تازه متولد شده جاری کرد

او افزود: روز 12 فروردین مردم همیشه در صحنه، آگاه، هوشیار و انقـلابی ایـران اسلامی با انسجـام و توکل به خـدا و بهره مندی از دستورات الهی با شرکت در همه پرسی و مشارکت حـداکثری خـود در روزهـای آغـازین انـقلاب ، قدرت و توان خود را به دنیا نشان دادند


حجت الاسلام والمسلمین محی الدینی ادامه داد: روز جمهوری اسلامی روز حاکمیت اسلام با ویژگی مـردمی و الهی بودن و اجرای احکام اسلامی است.

او تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی تبلور ایمان، اتحاد، تجلی ایستادگی و اراده ملت ایران که با نثار خون هزاران نفر و رهبری پیامبر گونه حضرت امام خمینی (ره) به ثمر نشسته است.

امام جمعه مهریز این روز که مهمترین اعیاد و باعث سر بلندی مجدد ملت ایران است را بـه همشهریان و هموطنان خود تبریـک می گویم .

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار