جهش تولید یعنی حرکت به سوی پیشرفت و شکوفایی کشور در بخش‌های مختلف است

امام جمعه قصرشیرین گفت : نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام جهش تولید یعنی حرکت به سوی پیشرفت و شکوفایی کشور در بخش‌های مختلف است.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه حجت الاسلام علی ملکی امام جمعه قصرشیرین گفت : رهبر معظم انقلاب اسلامی چند سال است که نامگذاری سال را براساس مباحث اقتصادی کشور مطرح می‌کنند و این اهمیت مباحث اقتصادی است، زیرا دشمنان این نظام الهی می‌دانند که امروز به لحاظ نظامی جمهوری اسلامی ایران در اوج قدرت قرار دارد و شکست کشور به لحاظ نظامی غیرممکن است از این رو تمام قدرت جهان کفر برای مقابله با ملت الهی ایران بر روی مباحث اقتصادی کشور متمرکز شده است.

او گفت : رهبر معظم انقلاب اسلامی، ریل گذاری سالیانه کشور را بر اساس مباحث اقتصادی برای مسوولان و مردم مشخص کردند و سال گذشته رونق تولید نام گرفت که بسیاری از کلام ایشان اجرا شد و امسال را جهش تولید قرار دارند تا کشور در مسیر رشد قرار گیرد.

امام جمعه قصرشیرین گفت: نامگذاری سال جهش تولید یک انتخاب بسیار به جا و درست بود و باید مردم و مسوولان نسبت به این مساله اهمیت دهند و بستر مهم را چه در مباحث فرهنگی و چه در بخش اجرایی نهادینه کنندو کمک کنند که موانع رفع تولید برداشته شود.

ملکی افزود: مبارزه با مفسدان اقتصادی نیز باید در راستای تحقق شعار امسال دنبال شود و مردم بدانند که با سوءاستفاده کنندگان از بیت المال برخورد می‌شود.

او گفت: جهش تولید تنها مختص به مسولان نیست بلکه باید از نیروی جوان متخصص و تفکر نسل جوان در این راه بهره گیریم.

او افزود: ما نیروی انسانی بسیار قوی داریم و باید از این جایگاه و توان استفاده کنیم و همچنین نیروی بومی اقتصادی که داریم را توانمند کنیم و رشد بدهیم امید است سال ۹۹ سال پیروزی ملت جمهوری اسلامی بر تمام جهان کفر و استکبار جهانی باشد.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار