قیام امام حسین اسلام را از خطر تحریف و نابودی نجات داد

رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت : قیام شکوهمند حضرت سیدالشهدا (ع) اسلام را از خطر تحریف و نابودی نجات داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاهحجت الاسلام سید «ابراهیم حسینی» " رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت : این امام همام به راستی کشتی نجات و منشاء خیر و برکت برای همه امت‌ها و بخصوص پیروانشان بوده اند.

او گفت : مقام امام حسین (ع) تا حدی بالاست که حضرت رسول اکرم (ص) در مورد ایشان فرمودند که «حسین از من است و من از حسینم»، جمله‌ای که اگر به خوبی در آن تعمل کنیم می‌توانیم مقام و منزلت بی پایان سرور و سالار شهیدان را متوجه شویم.

حجت الاسلام حسینی با تاکید بر اینکه امام حسین (ع) پاسدار واقعی اسلام بود، افزود: ایشان زندگی و همه هستی و عزیزترین افراد خانواده اشان را فدای اسلام کرده و نامگذاری روز ولادت ایشان به عنوان روز پاسدار کاما به جا و پسندیده است.

رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: زمانی که اسلام توسط معاویه و یزید در خطر تحریف و نابودی قرار گرفته و نزدیک بود که اسلام ناب به دست فراموشی سپرده شود حضرت سید الشهدا با قیام تاریخی و سرنوشت ساز خود، خود این دین الهی را زنده و دشمنانش را به خواری و ذلت کشاند.

او گفت: امروز هم کشور‌های آزادی خواهی که الگوی خود را نهضت حسینی قرار داده اند موفق و توانستند بر جهان استکبار غلبه کنند.

حجت الاسلام حسینی در پایان و با بیان اینکه تمسک به امام حسین (ع) عاقبت بخیی دنیا و آخرت را برای آدمی به ارمغان می‌آورد، گفت: مطالعه زندگی آن حضرت درس مقاومت و ایستادگی در برابر ظالمان را به ما می‌آموزد و سبب خواهد شد در برابر دشمنان مقاوم‌تر شویم .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار