مشهد و نیشابور، خط مقدم خراسان رضوی در مقابله با کرونا

دبیر کمیته مراقبت و درمان کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بیشترین تعداد مبتلایان به ویروس کرونا مربوط به دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۸۹ نفر و پس از آن نیشابور با ۴۳ نفر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی اصغر انجیدنی دبیر کمیته مراقبت و درمان کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بیشترین تعداد مبتلایان به ویروس کرونا مربوط به دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۸۹ نفر و پس از آن نیشابور با ۴۳ نفر است.

او ادامه داد: دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار و تربت حیدریه به ترتیب با ۹ و ۷ مورد ابتلا در مرحله بعدی قرار دارند و در دانشگاه‌های علوم پزشکی گناباد و تربت جام نیز هر کدام به ترتیب ۳ و یک مورد ابتلا ثبت شده است.
 
دبیر کمیته مراقبت و درمان کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: از ۳۰ بهمن ماه  تا ۱۸ اسفند، هزار و ۷۸۷ بیمار مبتلا به عفونت حاد تنفسی و مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری شده‌اند.
 
انجیدنی افزود: تاکنون ۷۵۷ نفر از این تعداد بیمار با طی مراحل درمانی روند سلامتی را طی کرده، بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شده‌اند.

او تصریح کرد: بر اساس آخرین آمار اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در  خراسان رضوی به ۱۵۴مورد رسید.

دبیر کمیته مراقبت و درمان کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حال حاضر تمامی دانشکده و دانشگاه‌های علوم پزشکی مستقر در خراسان رضوی حداقل یک مورد ابتلا به کرونا را دارند.
 
منبع:وبدا

انتهای پیام//ف.س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.