بسته خبرهای انتظامی؛

رد رشوه ۱۰۰ میلیونی ماموران پلیس آگاهی سیرجان

با بسته خبری نیروی انتظامی استان کرمان در روز شنبه ۲۶ بهمن ماه در سایت باشگاه خبرنگاران کرمان همراه باشید.

رد رشوه ۱۰۰ میلیونی ماموران پلیس آگاهی سیرجانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، فرمانده انتظامی سیرجان گفت: ماموران پلیس آگاهی طی اطلاع از سرقت سنگ آهن در یکی از شرکت‌های اقماری منطقه"گل گهر" افراد مظنون به سرقت را جهت دستگیری زیر نظر گرفتند که سر کرده این باند با مطلع شدن از رصد اطلاعاتی پلیس، در تماس با ماموران پلیس آگاهی به آنان پیشنهاد رشوه ۱۰۰ میلیون ریالی داد که در ادامه این فرد دستگیر و به سرقت باندی سنگ آهن اعتراف کرد.

او افزود: پس از دستگیری سر کرده این باند ماموران پلیس آگاهی طی یک اقدام ضربتی وارد عمل شده و ۱۸۰ تن سنگ آهن سرقتی را نیز کشف و متهمان را به انضمام پرونده پیشنهاد رشوه به مراجع قضایی معرفی کردند.

کشف ۱۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در بم

فرمانده انتظامی شهرستان بم از کشف ۱۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال"بیت کوئین"به همراه لوازم جانبی به ارزش یک میلیارد ریال در زیر زمین یک خانه خبر داد.
سرهنگ اکبر نجفی با اشاره به دستگیری یک نفر افزود: استفاده از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال نیاز به مجوز‌های قانونی داشته و از طرفی برق زیادی را نیز مصرف می‌کنند از اینرو افرادی که با استفاده از برق یارانه‌ای واحد‌های صنعتی اقدام به فعالیت‌های غیرقانونی می‌کنند با برخورد قاطعانه پلیس روبرو خواهند شد.

کشف ۱۷ رأس گوسفند فاقد مجوز حمل در"منوجان"

فرمانده انتظامی شهرستان"منوجان" از کشف ۱۷ رأس دام فاقد مجوز حمل در عملیات مأموران یگان امداد هنگام گشت زنی و کنترل خودرو‌های عبوری اصلی"منوجان – هشتبندی میناب خبر داد.

سرهنگ"مجید محمودی" با اشاره به توقیف یک دستگاه وانت مزدا افزود: دام کشف شده تحویل اداره دامپزشکی و فرد متخلف پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

دیدار فرمانده انتظامی استان با خانواده شهید ریاحی در شهرستان عنبرآباد

سردار ناظری و جمعی دیگر از مسولان انتظامی در پایان آئین تشییع پیکر پاک شهید ریاحی در شهرستان عنبرآباد با خانواده این شهید بزرگوار دیدار و از آنان دلجویی کردند.

سردار ناظری با اشاره به در پیش بودن ایام پایانی سال و انتخابات گفت: قطعا خون این فرزند رشید شما و همکار عزیز ما در راه امنیت جامعه و نظم و امنیت همین رویداد‌ها و مناسبت‌های مهم ریخته شده و اجر و مزد آن شامل شما خانواده‌های گرانقدر شهدا نیز خواهد بود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار