امدادرسانی هوایی پلیس کرمان به سیل زدگان/ توقیف پژو ۴۰۵ حامل ۱۵ راس دام قاچاق در کهنوج

در بسته خبری نیروی انتظامی باشگاه خبرنگاران جوان اخبار ۲۸ دی ماه استان کرمان را بخوانید.

امدادرسانی هوایی پلیس کرمان به سیل زدگان/ توقیف پژو ۴۰۵ حامل ۱۵ راس دام قاچاق در کهنوجبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ محمد رضا فداء فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت:در عملیات ماموران انتظامی کلانتری ۲۴ این فرماندهی ۱۷۱ کیلو تریاک کشف شد.

سرهنگ محمد رضا فداء گفت: شب گذشته مأموران کلانتری ۲۴ این فرماندهی درحین گشت زنی‌های هدفمند در حاشیه جنوبی شهر کرمان به ۲ دستگاه خودرو که در حاشیه خیابان پارک و رانندگان آن‌ها در حال جا به جایی بودند مشکوک شدند.

او تصریح کرد: رانندگان خودرو به محض مشاهده پلیس با یکی از خودرو‌ها از محل متواری که ماموران انتظامی موفق شدند در بازرسی از خودرو پارس که در محل توسط قاچاقچیان رها شده بود ۱۷۱ کیلو تریاک که در داخل بطری‌های یک لیتری جا سازی شده بود را کشف کنند.

او با اشاره به تلاش پلیس برای دستگیری قاچاقچیان با توجه به سرنخ‌های به دست آمده، تصریح کرد: خودروی توقیفی به همراه مواد کشف شده جهت بررسی بیشتر به پلیس مبارزه با مواد مخدر منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در پایان موفقیت پلیس را نتیجه همکاری و تعامل خوب مردم با پلیس دانست و گفت: پلیس تمام توان خود را در راستای خدمت رسانی به مردم و تامین امنیت اجتماعی مردم، جلب مشارکت و اعتماد مردم بکار خواهد گرفت.

توقیف پژو ۴۰۵ حامل ۱۵ راس دام قاچاق در کهنوج

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کهنوج از کشف ۱۵ راس دام قاچاق و دستگیری یک نفر قاچاقچی در این رابطه خبر داد.

سرهنگ حیدر احمدیوسفی گفت: ماموران یگان امداد شهرستان کهنوج هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی سطح شهر یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ را متوقف و در بازرسی از آن، ۱۵ راس گوسفند فاقد مجوز کشف کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی کهنوج با اشاره به این که ارزش دام‌های کشف شده ۱۵۰ میلیون ریال بر آورد شده، افزود: این دام‌ها به اداره دامپزشکی شهرستان منتقل و در این رابطه یک متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

کشف ۲۸۷ کیلوتریاک در عملیات پلیس کهنوج

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۲۸۷ کیلو و ۲۵۰ گرم تریاک و دستگیری ۲ قاچاقچی درعملیات پلیس شهرستان "کهنوج" خبر داد.

سردارعبدالرضا ناظری گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر "کهنوج" با انجام کار اطلاعاتی از ورود یک دستگاه وانت نیسان حامل مواد افیونی به حوزه این شهرستان مطلع شدند.

او افزود: در این رابطه ماموران خودروی مورد نظر را در محور"کهنوج-قلعه گنج"شناسایی و با استقرار در این محور به آن دستور ایست دادند، اما راننده این خودرو با افزودن بر سرعت خود قصد فرار داشت که با سرعت عمل ماموران متوقف شد.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو ۲۸۷ کیلو و ۲۵۰ گرم تریاک کشف و در این رابطه ۲ قاچاقچی دستگیر شدند.

توزیع بیش از ۶۰ هزار قلم انواع دارو در مناطق سیل زده جنوب و شرق استان کرمان

معاون بهداشت و درمان فرماندهی انتظامی استان کرمان با اشاره به حضور موثر تیم‌های پزشکی در مناطق سیل زده شهرستان‌های قلعه گنج و منوجان از توزیع ۶۰ هزار قلم انواع دارو‌های ضروری در این مناطق خبر داد.

دکتر"بهرامی" در حاشیه توزیع اقلام دارویی بین اهالی روستا‌های سیل زده شهرستان قلعه گنج گفت: پس از وقوع حوادث طبیعی از جمله سیلاب‌های فصلی، امکان افزایش برخی امراض و بیماری‌های خاص تنفسی، گوارشی و عفونی وجود دارد و برخی افراد نیازمند دارو و تجهیزات پزشکی خواهند بود.

وی افزود: در این رابطه در پی وقوع سیلاب و آبگرفتگی برخی مناطق جنوب و شرق استان، تیم‌های پزشکی معاونت بهداری فرماندهی انتظامی استان با تشکیل چندین تیم راهی این مناطق شدند و در مجموع بیش از ۶۰ هزار قلم از انواع دارو‌های مورد نیاز اهالی را بین بیماران توزیع کردند.

معاون بهداشت و درمان فرماندهی انتظامی استان گفت: در کنار تجویز دارویی نیز یک سری خدمات مشاوره‌ای در زمینه‌های مورد نیاز اهالی به مردم این مناطق محروم ارائه شد که ان شاء الله در کنار سایر خدمات انجام شده در افزایش ضریب ایمنی و سلامتی اهالی موثر بوده باشند.

امدادرسانی هوایی پلیس کرمان به سیل زدگان

فرمانده انتظامی استان کرمان با بسیج بخشی از نیرو‌ها و امکانات و با بهره گیری از یک فروند بالگرد مجموعه هواناجا به سیل زدگان مناطق صعب العبور جنوب و شرق استان امدادرسانی کردند.

سردار عبدالرضا ناظری با حضور در برخی از مناطق سیل زده و صعب العبور جنوب و شرق استان به صورت میدانی در توزیع اقلام کمکی بین اهالی این مناطق مشارکت کرد.

او افزود: به دنبال وقوع سیلاب‌های ناشی از بارندگی‌های اخیر در برخی از مناطق جنوب و شرق استان در ابتدا تیم‌های انتظامی و راهور برای کمک به بازگشایی معابر به این مناطق اعزام شدند و در ادامه با توجه به نیاز‌های موجود، مسئولانی از مجموعه انتظامی استان و جمعی از کارکنان با همکاری اداره غله، برخی اقلام مصرفی شامل چندین تن آرد و برنج را تهیه و راهی این مناطق کردند.

او تصریح کرد: در ادامه نیز با توجه به کوهستانی و صعب العبور بودن مسیر برخی مناطق گرفتار شده در سیل با بهره گیری از یک فروند بالگرد مجموعه هواناجا و ضمن بارگیری برخی اقلام غذایی هلال احمر به یاری اهالی این مناطق شتافتیم که در این رابطه مسئولان این شهرستان‌ها نیز همراهی خوبی با پلیس داشتند.

سردار ناظری گفت: در این طرح با همکاری کارکنان خدوم مجموعه هلال احمر و مسئولان محلی اقلام کمکی و بسته‌های غذایی از طریق بالگرد به مناطقی که امکان تردد زمینی فراهم نبود منتقل و بین اهالی توزیع شدند.

فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: کارکنان و کادر پزشکی معاونت بهداری فرماندهی انتظامی نیز در مجموع بیش از ۶۰ هزار قلم از انواع دارو‌های مورد نیاز را بین اهالی مناطق سیل زده تقسیم کردند و در کنار آن از فرصت ایجاد شده برای ارائه برخی خدمات مشاوره‌ای به خانواده‌های این مناطق استفاده و علاوه بر تجویز دارو، افراد نیازمند را به واحد‌های درمانی معرفی کردند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۰:۲۸ ۳۰ دی ۱۳۹۸
احسنت
چطور ۱۵ راس دام را تو پژو ۴۰۵ جا داده????
آخرین اخبار