کشف کارواش ذخیره زیرزمینی فرآورده‌های سوختی قاچاق

در بسته خبری نیروی انتظامی باشگاه خبرنگاران جوان اخبار ۱ بهمن ماه استان کرمان را بخوانید.

کشف کارواش ذخیره زیرزمینی فرآورده‌های سوختی قاچاقبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ اکبرنجفی فرمانده انتظامی شهرستان بم از کشف بیش از ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق دپو شده در یک کارواش در عملیات ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ اکبرنجفی گفت: مأموران دایره مبارزه با کالای قاچاق این فرماندهی با یک سری کار‌های اطلاعاتی و تحقیقات محلی از دپوی سوخت قاچاق در یک کارواش در روستای"خواجه عسکر" اطلاع یافتند.

او بیان داشت: مأموران انتظامی با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از این کارواش تعداد ۴ مخزن با ظرفیت بیش از ۵۰ هزار لیتر سوخت که به صورت ماهرانه و حرفه‌ای در زمین مخفی سازی شده بودند را کشف کردند.

سرهنگ نجفی ادامه داد: از این مخازن زیرزمینی بیش از ۱۸ هزار و ۵۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق کشف و در این رابطه یک متهم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بم با تأکید بر عزم پلیس در برخورد با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی، از مردم خواست در صورت اطلاع از فعالیت‌های قاچاقچیان سوخت، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

کشف ۱۶۶ کیلوگرم حشیش در کرمان

سرپرست پلیس امنیت عمومی استان کرمان از کشف ۱۶۶ کیلوگرم حشیش از یک دستگاه خودرو پژو پارس خبر داد.

سرهنگ اصغر زاهدی گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از انتقال و دپوی یک محموله موادافیونی از مناطق جنوبی به مرکز استان، مطلع و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران پس از شناسایی منزل متهم در یکی از محلات شهر کرمان با هماهنگی مقام قضایی از این محل و خودروی پژو پارک شده در آن ۱۶۶ کیلو و ۳۰۰ گرم حشیش کشف کردند.

او اظهار داشت: در این خصوص خودرو توقیف و یک متهم نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

کشف ۴۷۲ هزار نخ سیگار قاچاق در منوجان

فرمانده انتظامی منوجان از کشف ۴۷۲ هزار و ۴۰۰ نخ سیگارقاچاق طی دو عملیات جداگانه توسط ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ مجید محمودی"در تشریح عملیات اول گفت: ماموران پاسگاه انتظامی چاه شاهی حین کنترل خودرو‌های عبوری محور اصلی منوجان–هشتبندی میناب از یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ که راننده آن در مواجهه با پلیس با برجای گذاشتن خودرو از محل فرار کرد ۲۳۰ هزار نخ سیگار و ۳۹۰ بسته تنباکو قاچاق کشف کردند.

او در تشریح عملیات دوم بیان داشت: گشت کلانتری مرکزی نیز حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی پژو پارس مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

این مسئول انتظامی گفت: در بازرسی به عمل آمده از این خودرو ۲۴۲ هزار و ۴۰۰ نخ سیگار قاچاق کشف و راننده این خودرو دستگیر شد.

سرهنگ محمودی با بیان اینکه در این رابطه جمعا ۴۷۲ هزارو ۴۰۰ نخ سیگار قاچاق، کشف یک متهم دستگیر و ۲ ستگاه خودرو توقیف شد افزود: پلیس با تمام توان و ظرفیت خود در اجرای فرامین مقام معظم رهبری برای مبارزه با قاچاق کالا تلاش می‌کند و جهت تامین سلامت و امنیت شهروندان، با قانون شکنان به شکل قاطع برخورد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی منوجان در پایان با تاکید بر اینکه استعمال دخانیات یکی از عوامل بروز سرطان است گفت: خرید و فروش کالای قاچاق جرم محسوب می‌شود و پلیس با عاملین جرم برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.