وزارت امور خارجه روسیه: مسکو به هماهنگی نزدیک با ترکیه و ایران در خصوص سوریه ادامه می‌دهد

وزارت امور خارجه روسیه بر هماهنگی نزدیک مسکو با آنکارا و تهران به منظور دستیابی به راه‌حلی برای کاهش تنش‌ها در سوریه تاکید کرد.

وزارت امور خارجه روسیه: مسکو به هماهنگی نزدیک با ترکیه و ایران در خصوص سوریه ادامه می‌دهدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد مسکو به هماهنگی نزدیک با ترکیه و ایران در خصوص سوریه ادامه می‌دهد.

وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد افراد مسلح طی دو هفته آخر ماه ژانویه، بیش از هزار حمله در منطقه کاهش تنش ادلب انجام دادند.

کرملین نیز اعلام کرد حملات افراد مسلح در منطقه تحت سیطره ترکیه در ادلب، علیه نیرو‌های دولتی سوریه و زیرساخت‌های نظامی روسیه ادامه دارد.

کرملین تاکید کرد آخرین تماس‌ها بین ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه نشان داد دو طرف هر یک نگرانی‌های خود را دارند و مسکو نشست بین پوتین و اردوغان را به منظور فرو نشاندن اوضاع در ادلب سوریه منتفی نمی‌داند.

فرماندهی ارتش سوریه امروز اعلام کرد یک کاروان نظامی ترکیه‌ای همزمان با تجاوز اسرائیل و با حمایت رژیم‌صهیونیستی از منطقه «اوگلینار» وارد سوریه شده است تا از تروریست‌ها حمایت کند. فرماندهی ارتش سوریه تاکید کرد هدف از ورود کاروان نظامی ترکیه‌ای جلوگیری از پیشروی ارتش سوریه و جلوگیری از نابودی تروریسم سازمان یافته در ادلب است.

ارتش سوریه پس از اینکه تروریست‌ها بار‌ها آتش‌بس اعلام شده در ادلب را نقض کردند، عملیات جدیدی را برای پاکسازی مناطقی از جنوب شرق ادلب و اطراف حلب از چنگ تروریست‌ها آغاز کرد‎ و تاکنون به موفقیت‌های چشمگیری دست یافته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار