صفحه اینستاگرام رهبری رونمایی کرد:

از خاندان ویرانی تا برگی از هزاران برای نوجوانان دهه نودی

صفحه اینستاگرامی منتسب به رهبر انقلاب از دو مجموعه نمایشگاهی «از خاندان ویرانی تا برگی از هزاران» رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، همزمان با فرارسیدن دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، صفحه اینستاگرامی منتسب به رهبر معظم انقلاب اسلامی، از دو مجموعه کتاب نمایشگاهی با عنوان «از خاندان ویراتی تا برگی از هزاران» رونمایی کرد. 

در این دو مجموعه کتاب، شعار‌ها و سروده‌های انقلاب اسلامی برای آشنایی بیشتر نوجوانان دهه نودی گردآوری و منتشر شده است.


بیشتر بخوانید: ۹ پست برتر صفحه اینستاگرام رهبری در سال ۲۰۱۹


از خاندان ویرانی تا برگی از هزاران


با مجموعه‌های نمایشگاهی نو+جوان به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آشنا شوید:

شور و حال روز‌های سالگرد پیروزی انقلاب، وصف‌ناشدنی و شیرین است. روز‌هایی که از خاطره مردان و زنان سال‌های ۱۳۵۷ تا نوجوانان دهه هشتادی را سر ذوق می‌آورد. روز‌هایی که شهر‌ها و روستا‌ها چهره عوض می‌کنند و پرچم‌های ۳ رنگ ایران بر سر هر کوی و برزن برافراشته می‌شوند. مدارس و مساجد حال و هوایی متفاوت پیدا می‌کنند. گروه‌های سرود جان می‌گیرند و بچه‌های مدرسه نوای: «هوا دلپذیر شد گل از خاک بردمید...» را سر می‌دهند و بانگ «خمینی‌ای امام...» در مدارس طنین‌انداز می‌شود. خیلی‌ها دست‌به‌کار برپایی نمایشگاه‌ها در مدرسه، مسجد و محله‌ها می‌شوند و برنامه‌های تئاتر و نقالی از روز‌های انقلاب همه را سر ذوق می‌آورد.

دست‌به‌کار شویم

حالا که روز‌های گرامی‌داشت سالگرد پیروزی انقلاب رسیده است، نو+جوان با یک پیشنهاد متفاوت می‌تواند سهم شما را در اجرای برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب بیشتر کند. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که اگر می‌خواهید یک #نمایشگاه متفاوت را برنامه‌ریزی کنید یا دوست دارید تصاویر متفاوتی را برای اجرای برنامه‌های هنری به دوستانتان پیشنهاد بدهید یا در حال طراحی مجله و روزنامه دیواری هستید می‌توانید روی ۳ بسته تصویرسازی و نمایشگاهی نو+جوان حساب کنید.

‌راستی، ما را بی‌خبر نگذارید

خب حالا که با مجموعه‌های نمایشگاهی نو+جوان آشنا شدید می‌توانید با این مجموعه به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اجازه مربیان مدرسه یا مسئولان مسجد و پایگاه فرهنگی محله‌تان نمایشگاه برپا کنید یا از این تصاویر در فعالیت‌های فرهنگی و هنری‌تان استفاده کنید.

راستی یادتان نرود که از این فعالیت‌ها عکس بگیرید و برای نو+جوان بفرستید تا ما هم تصاویر برنامه‌ها و نمایشگاه شما را منتشر کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار