بازخوانی سخنان رهبر انقلاب درباره محکومیت روژه گارودی

صفحه تاریخ ایران و جهان در اینستاگرام به مناسبت ۲۵ آذرماه، سالروز محکومیت «روژه گارودی»، فیلسوف و نویسنده مسلمان فرانسوی، پستی را به اشتراک گذاشت.

رهبر معظم انقلاببه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، صفحه اینستاگرام تاریخ ایران و جهان منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب به مناسبت سالروز محکومیت روژه گارودی نویسنده مسلمان‌شده‌ فرانسوی در دادگاه پاریس، با انتشار پستی به روزرسانی شد.

گفتنی است، ۲۵ آذر ۱۳۷۷ (۱۶ دسامبر) مصادف با محکومیت «روژه گارودی»، فیلسوف و نویسنده مسلمان فرانسوی است که به جرم انکار هولوکاست در کتاب «اسطوره‌های بنیادین سیاست اسرائیل» در فرانسه دادگاهی شد.

صفحه تاریخ ایران و جهان در اینستاگرام نوشت:

رهبر انقلاب: «روزنامه‌ها در غرب آزادند و همه چیز می‌نویسند؛ اما روزنامه‌ها در غرب متعلّق به چه کسانی هستند؟ مگر متعلّق به مردمند؟! این که امر واضحی است؛ بروند نگاه کنند. شما در همه اروپا و امریکا یک روزنامه قابل ذکر نشان دهید که متعلّق به سرمایه‌داران نباشد!

پس روزنامه که آزاد است، یعنی آزادی سرمایه‌دار که حرف خودش را بزند؛ هرکس را می‌خواهد، خراب کند؛ هرکس را می‌خواهد، بزرگ کند؛ به هر طرف می‌خواهد، افکار عمومی را بکشد! این که آزادی نشد.

اگر یک نفر پیدا شد و علیه صهیونیسم حرف زد مثل آن آقای فرانسوی که چند جلد کتاب علیه صهیونیست‌ها نوشت و گفت این که می‌گویند یهودیان را در کوره‌های آدم‌سوزی سوزاندند، واقعیت ندارد طور دیگری با او رفتار می‌کنند! اگر کسی وابسته به سرمایه‌داران نباشد و مراکز قدرت سرمایه‌داری نباشد، نه حرفش زده می‌شود، نه صدایش به گوش کسی می‌رسد و نه آزادی بیان دارد. ۱۳۷۹/۰۲/۲۳».

اینستا رهبری

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار