اینستاگردی؛

نسل آینده مشکل کشور را حل خواهد کرد‌ + عکس

رهبر معظم انقلاب بارها به عناوین مختلف، بر فرزندآوری زوج‌های جوان تاکید مبرم داشته‌اند.

نسل آینده مشکل کشور را حل خواهد کرد‌ + عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رهبر معظم انقلاب چند سالی می‌شود که بر فرزند آوری زوج‌های جوان تاکید می‌کنند، موضوعی که تاخیر در آن نوعی ناشکری اعلام شده و فرمودند: این مسئله ی افزایش نسل و اینها جزو مباحث مهمی است که واقعاً همه ی مسئولین کشور  نه فقط مسئولین اداری روحانیون، کسانی که منبرهای تبلیغی دارند، باید در جامعه درباره ی آن فرهنگ سازی کنند؛ از این حالتی که امروز وجود دارد یک بچه، دو بچه  باید کشور را خارج کنند. 

فرزندآوری یک مجاهدت بزرگ است. ما با خطاهایی که داشتیم، با عدم دقت هایی که از ماها سر زده، یک برهه ای در کشور ما متأسفانه این مسئله مورد غفلت قرار گرفت و ما امروز خطراتش را داریم می بینیم؛ که من بارها این را به مردم عرض کرده ام: پیر شدن کشور، کم شدن نسل جوان در چندین سال بعد، از همان چیزهایی است که اثرش بعداً ظاهر خواهد شد؛ وقتی هم اثرش ظاهر شد، آن روز دیگر قابل علاج نیست؛ اما امروز چرا، امروز قابل علاج است.

فرزندآوری یکی از مهم ترین مجاهدت های زنان و وظایف زنان است؛ چون فرزندآوری در حقیقت هنر زن است؛ اوست که زحماتش را تحمل می کند، اوست که رنج هایش را می برد، اوست که خدای متعال ابزار پرورش فرزند را به او داده است. خدای متعال ابزار پرورش فرزند را به مردها نداده، در اختیار بانوان قرار داده؛ صبرش را به آنها داده، عاطفه اش را به آنها داده، احساساتش را به آنها داده، اندامهای جسمانی اش را به آنها داده؛ در واقع این هنر زن ها است. اگر چنانچه ما اینها را در جامعه به دست فراموشی نسپریم، آن وقت پیشرفت خواهیم کرد

به تازگی صفحه ایسنتاگرام منتسب به رهبر انقلاب با انتشار کلامی دیگر از رهبری در یکی از دیدارهای معظم له در سال 91 در این خصوص، بار دیگر به این موضوع پرداخته است.

در صفحه اینستاگرام منتسب به رهبرانقلاب آمده است: خانواده‌ها، جوانها باید تولید مثل را زیاد کنند. اگر بتوانیم این نسل جوانی را که امروز داریم، در دوره‌های آینده‌ی این کشور حفظ کنیم، همه‌ی مشکلات کشور را اینها حل میکنند؛
با آن آمادگی، نشاط، شوق و استعدادی که درنسل جوان ایرانی وجود دارد.19/7 /91

 

اینستاگرام رهبری + عکس

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.