اصفهانیان: اسلامیان، سرپرست نایب رئیسی اول فدراسیون نشده است/ شکوری دبیر کل است، اما بهاروند می‌تواند سرپرست شود

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: در حال حاضر ابراهیم شکوری دبیر کل است، اما رئیس سازمان لیگ هم می‌تواند سرپرست شود.

فریدون اصفهانیان عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسالگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره استعفای مهدی تاج از ریاست فدراسیون فوتبال بیان کرد: به هر حال برای مهدی تاج که زحمات زیادی برای فدراسیون فوتبال کشیده آرزوی سلامتی می‌کنم، اما تاکنون به صورت شفاهی از زبان سخنگوی فدراسیون فوتبال شنیده ایم که تاج استعفا داده است درحالی که اگر تاج چنین قصدی دارد باید آن را به صورت مکتوب در اختیار اعضای هیئت رئیسه فدراسیون قرار بگیرد خودش هم در جلسه شرکت کند تا بتوانیم تصمیم لازم را اتخاذ کنیم.

او درباره اینکه شنیده می‌شود جلسه هیئت رئیسه فدراسیون برای انتخاب تاج فردا (دوشنبه) برگزار خواهد شد گفت: تاکنون چنین موضوعی از سوی فدراسیون به ما اعلام نشده است، اما به هر حال به زودی جلسه هیئت رئیسه فدراسیون را تشکیل می‌دهیم تا درباره بحث استعفای تاج تصمیم گیری کنیم.


بیشتر بخوانید: وزیر ورزش با استعفای رئیس فدراسیون فوتبال موافقت کرد/ سمت جدید تاج مشخص شد


عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره زمزمه‌هایی که نسبت به انتخاب محمود اسلامیان به عنوان سرپرست نایب رئیسی اول فدراسیون مطرح شده است اظهار داشت: می‌توانم بپرسم اسلامیان در کدام جلسه هیئت رئیسه چنین سمتی گرفته است که من به عنوان عضو این هیئت رئیسه از انتخاب او برای پست سرپرستی نایب رئیس اول فدراسیون بی اطلاع هستم؟

اصفهانیان درباره اینکه ابراهیم شکوری، سرپرست دبیرکلی فدراسیون اعلام کرده او به صورت موقت امور فدراسیون را عهده دارد، گفت: شکوری سرپرست دبیرکلی است و کار‌های اجرایی را مانند گذشته انجام می‌دهد. اگر تاج روی استعفایش اصرار داشته باشد و اعضای هیئت رئیسه هم با این موضوع موافقت کنند حیدر بهاروند به عنوان سرپرست فدراسیون کار‌ها را انجام خواهد داد.

او درباره اینکه مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان اعلام کرده باید هرچه سریع‌تر مجمع عمومی فوق العاده فدراسیون برای انتخاب رئیس تشکیل شود، گفت: نظر سلطانی فر به عنوان وزیر قابل احترام است، اما فدراسیون اساسنامه مستقلی دارد و اعضای هیئت رئیسه باید تشخیص بدهند چه زمانی مجمع عمومی فوق العاده را برگزار کنند. به هرحال تکلیف فدراسیون در جلسه آتی هیئت رئیسه مشخص می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۰۸:۳۵ ۰۹ دی ۱۳۹۸
میشه نظرندی
آخرین اخبار