شکوری: امور اداری فدراسیون فوتبال بر عهده من است

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال اعلام کرد کلیه امور اداری فدارسیون از سوی من به عنوان سرپرست دبیرکلی انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم شکوری، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال درباره استعفای مهدی تاج از ریاست فدراسیون فوتبال گفت: در ابتدا برای ریاست فدراسیون آرزوی سلامتی دارم. با توجه به فشار‌های مختلف و حجم گسترده کار‌هایی که در فدراسیون وجود دارد، مهدی تاج از لحاظ قلبی دچار مشکل شد. اینکه چه اتفاقی برای حوزه ریاست فدراسیون می‌افتد موضوعی است که درباره آن باید در روز‌های آتی مراجع مختلف و ریاست فدراسیون آن را اطلاع رسانی کنند.

او افزود: کلیه امور اداری فدارسیون از سوی من به عنوان سرپرست دبیرکلی انجام می‌شود و کل کارمندان فدراسیون وظیفه خود را به بهترین شکل انجام می‌دهند تا خود تاج، مراجع ذی ربط و هیئت رئیسه فدراسیون تصمیم لازم را اتخاذ کنند.


بیشتر بخوانید: وزیر ورزش با استعفای رئیس فدراسیون فوتبال موافقت کرد/ سمت جدید تاج مشخص شد


او درباره اینکه چه کسی قرار است جانشین تاج شود، بیان کرد: درباره این مسائل در روز‌های آتی صحبت می‌کنیم. خود تاج باید شفاف اعلام کند و اجازه بدهید در روز‌های آتی راحت‌تر می‌توانیم صحبت کنیم. فدراسیون اساسنامه مشخصی دارد و امور اجرایی فدراسیون تا زمانی که تاج و هیئت رئیسه به من اعتماد داشته باشند از سوی من انجام می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دلسوز
۰۷:۵۱ ۰۹ دی ۱۳۹۸
سلام خدا بخیر کنه
آخرین اخبار