راه یابی فیلم کوتاه مهتک به سومین جشنواره ملی پاسارگاد

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد از راه یابی فیلم کوتاه مهتک به سومین جشنواره سراسری فیلم ۱۸۰ ثانیه ای پاسارگاد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، اکبر آئین مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: فیلم کوتاه مهتک به کارگردانی سعید کریمی و از تولیدات واحد هنر‌های تصویری حوزه هنری استان توانست به مرحله نهایی سومین جشنواره سراسری فیلم ۱۸۰ ثانیه‌ای پاسارگاد راه یابد.

آئین با اشاره به جزئیات فیلم، افزود: این فیلم که پیش از این هم در جشنواره فیلم ۱۰۰ حضور داشت، با رویکردی اجتماعی به موضوع گهواره و به فراموشی سپردن آن می‌پردازد.

او اضافه کرد: از بین ۴۲۰ اثر که شایسته‌ی حضور در مرحله داوری این جشنواره شناخته شده بودند، در نهایت ۶۷ اثر متشکل از فیلم و ایده جهت داوری نهایی برگزیده شدند.
 
بنابراین گزارش، سومین جشنواره فیلم ۱۸۰ ثانیه‌ای پاسارگاد با محور‌های مسئولیت‌های اجتماعی شامل تکریم خانواده، حفظ منابع‌طبیعی و محیط زیست، اهدای عضو و همدلی و همبستگی ملی در مواجهه با بلایای طبیعی و همچنین حمایت از تولید ملی در بستر اقتصاد مقاومتی از سوی بانک پاسارگاد و با هدف شناسایی استعداد‌ها و جلب افکار عمومی با محور‌های تعیین شده برگزار شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.