رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد؛

تولید موشن گرافی نقش مردم استان در دفاع مقدس

نقش رزمندگان کهگیلویه وبویراحمد در هشت سال دوران دفاع مقدس در قالب هنر و فضای مجازی بیش از پیش تبیین می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، محمدشریف اسلامی رئیس حوزه هنری این استان گفت: نقش چشمگیر رزمندگان استان در دوران دفاع مقدس در قالب هنر و با روش‌های مختلف از جمله فضای مجازی تبیین می‌شود.
 
محمدشریف اسلامی با بیان اینکه تاکنون نقش ارزنده رزمندگان و مردم کهگیلویه و بویراحمد در دوران دفاع مقدس به صورت شایسته بیان نشده است افزود: تشریح و تبیین پیام انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس با زبان و ابزار هنر جزو رسالت های اصلی حوزه هنری به عنوان یکی از نهادهای مولود انقلاب است.
 
او ادامه داد: حوزه هنری برای تولید آثار فاخر و اجرای برنامه های متنوع هنری فعالیت می کند و تاکنون نیز دستاوردهای مطلوبی در این زمینه داشته است.
اسلامی گفت: چاپ و نشر کتاب های ادبیات پایداری و تولید فیلم، موسیقی، آثار تجسمی، نماهنگ و تئاتر با موضوع ایثار، شهادت، جهاد و مقاومت بخشی از مهمترین رویکردهای حوزه هنری کشور و کهگیلویه و بویراحمد در طول سال است.
 
او ادامه داد: برخی از ویژه برنامه های حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد در هفته دفاع مقدس امسال شامل برگزاری شب خاطره، خاطره گویی از سوی ایثارگران این استان در تعدادی از مدارس شبانه روزی، اکران فیلم های دفاع مقدس در مدارس و روستاهای استان و معرفی کتاب های تولیدی با موضوع ادبیات پایداری است.
 
اسلامی گفت: تولید موشن گرافی با موضوع نقش مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد در دوران دفاع مقدس با همکاری معاونت فرهنگی سپاه فتح این استان انجام شده که در فضای مجازی منتشر خواهد شد.
 
او ادامه داد: تولید کلیپ خاطرات ۶ آزاده و جانباز کهگیلویه و بویراحمد در دوران دفاع مقدس، کلیپ شعرخوانی با موضوع ایثار و شهادت و انتشار آنها از طریق فضای مجازی در دستور کار مسئولان حوزه هنری این استان در هفته دفاع مقدس است.
 
کهگیلویه و بویراحمد در دوران هشت سال دفاع مقدس هزار و ۸۸۰ شهید، ۳۱۷ آزاده و افزون بر ۹ هزار جانباز تقدیم نظام و انقلاب کرده است.
 
انتهای پیام/ط
 

نقش رزمندگان در هشت سال دوران دفاع مقدس در قالب هنر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.