یک نمایش از کهگیلویه و بویراحمد به جشنواره ملی راه یافت

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک نمایش صحنه ای از این استان به نام دست هایت کو حسن به بخش مسابقه جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر راه پیدا کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،محمدشریف اسلامی رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: این اثر هنری تولید واحد نمایش حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد و موضوع آن نیز دفاع مقدس است.

او افزود: کارگردانی و نویسندگی این نمایش به ترتیب بر عهده رضا کرمی زاده و رضا گشتاسب است و اکبر آیین، نازنین نادرپور، پوریا نیک اقبالیان، حیدر رضایی و بهنام مهدی پور در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این اثر هنری از سوی اعضای هیأت انتخاب آثار جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر شامل فریبا متخصص، آرش دادگر و علیرضا اوسیوند برای حضور در بخش مسابقه برگزیده و معرفی شد.

اسلامی عنوان کرد: اعضای هیأت انتخاب آثار این جشنواره ملی پس از بازبینی آثار ارسالی از سراسر کشور ۱۲ نمایش را برای حضور در بخش مسابقه انتخاب و معرفی کردند.

بیست‌ و دومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر در بخش‌ های نمایش ‌صحنه ای، نمایش کوتاه، نمایش محیطی و میدانی و نمایشنامه ‌نویسی به مدت چهار روز و از ۱۵ تا ۱۹ آبان ‌ماه ۱۳۹۸ در منطقه آزاد اروند برگزار می شود.

 

انتهای پیام/ط

راه یافتن یک نمایش به جشنواره ملی

برچسب ها: وزارت ارشاد ، تئاتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.