تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم

امام جمعه کاظم آباد گفت: همه‌ی ما در معرض تهدید هستیم از شیطان گرفته تا شیاطین ارزی باید تهدید را به فرصت تبدیل کنیم کاری که پیغمبران و اولیا الهی انجام می‌دادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام مختار آبادی امام جمعه شهر کاظم آباد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: همه ما باید برای رفع گرفتاری مسلمانان دعا کنیم بویژه برای رهبر شیعیان نیجریه شیخ ابراهیم زکزاکی همان بزرگواری که به مردم ایران پیام داد که اگر در رکاب امام حسین علیه السلام یک جوان سیاه پوست بود امروز در رکاب امام حسین پانزده میلیون زن و مرد سیاه پوست قرار دارد.

او افزود: این بزرگوار بعد از شهادت ۶ فرزند وخواهرش امروز با حالت وخیم در زندان است همه دعا کنیم خداوند به حق امام زمان(عج) اسباب آزادی او از زندان را فراهم نماید.

حجت الاسلام مختار آبادی  تصریح کرد: از رسول خدا یاد بگیرید، حضرت ابراهیم مرحله به مرحله وارد شد و با بیدار کردن حس مردم نسبت به بت‌ها در نهایت اقدام به شکستن آن‌ها کرد. پیامبر اسلام نیز، ۱۳ سال در مکه و مدینه ۳۱۳ نفر را ساخت و مرحله به مرحله پیش رفت تا در نهایت با استدلال و آگاه کردن مردم، دشمن را شکست داد و به او ضربه زد.

او تأکید کرد: امروز ایستادگی در برابر آمریکا یعنی حرکت در مسیر تولید دانش، علم و تجاری سازی دانش و خلق فناوری و ساختن ایرانی مقتدر و مرفه با بالاترین درآمد سرانه ممکن. این مسیر تحول تنها از طریق دستیابی به فناوری‌های نوین و تجاری‌سازی علم به دست می‌آید. ذخایر عظیم ایران هنگامی به موتور محرکه اقتصاد ملی تبدیل می‌شود، که اقتصاد دانش بنیان، مدیریت اقتصاد را در دست داشته باشد.

حجت الاسلام مختار آبادی  با بیان اینکه تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کنیم افزود: همه‌ی ما در معرض تهدید هستیم از شیطان گرفته تا شیاطین ارزی کاری کنیم که تهدید را به فرصت تبدیل کنیم کاری که پیغمبران و اولیا الهی انجام می‌دادند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار