قاطعیت دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران

خطیب جمعه انار گفت: دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران باید در قرارداد‌های مشکوک نهایت دقت و قاطعیت را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت‌الاسلام منتظری خطیب جمعه انار امروز در جمع مردم خداجوی این شهر با گرامیداشت سالروز شهادت آیت‌الله دکتر مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه گفت:حوزه و دانشگاه در واقع دو قشر و دو نهاد بسیار مهم و تاثیرگذار در کشور بوده و هست.

او افزود:حوزه و دانشگاه در جهت تحقق محور‌های هفتگانه ماموریت‌های اعلامی از سوی رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب می‌تواند بسیار مفید و مؤثر باشند.

حجت‌الاسلام منتظری در ادامه گفت:کشور‌های غربی در این چهل سال گذشته به‌شدت دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی بودند که به اهداف خود نرسیده و نخواهند رسید.

او افزود:استکبار جهانی اخیرا در پی آشوب‌های عراق ، لبنان و ایران به این باور رسیده است که جبهه مقاومت تضعیف شده و به‌راحتی می‌توان ایران را به سازش کشاند.

حجت‌الاسلام منتظری گفت:دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران باید در قرارداد‌های مشکوک نهایت دقت و قاطعیت را داشته باشند.

او افزود:کانال مالی اینستکس ایرادات فراوانی دارد و قصد آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها اینست که با تحمیل این کانال مالی جلوی پیشرفت ایران را در موضوع هسته‌ای بگیرند.

حجت الاسلام منتظری گفت: از برگزارکنندگان یادواره صد و سی شهید سرافراز شهرستان انار تقدیر و تشکرمی شود.

امام جمعه انار گفت:برای سومین سال متوالی جشنواره قرآنی مدهامتان در شهرستان انار با حضور بیش از ۶۵۰ قرآن‌آموز برگزار گردید که اکثر آن‌ها قرآن آموزان شهرستان انار بودند.

او افزود:متأسفانه در سال‌های گذشته علیرغم تلاش وافر و بی شائبه مؤسسات و خانه‌های قرآنی هیچ کمکی و مساعدتی در جهت تقویت فعالیت‌های خانه‌ها و موسسات قرآنی برداشته نشده ،اگر می‌خواهیم معارف قرآنی گسترش و بر تعداد حافظان قرآن افزوده شود باید همه مسئولین و نهاد‌ها مساعدت نمایند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.