حمایت مردم کرمان از مسلمان فلسطین

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: راهپیمایی حمایت از مردم مسلمان فلسطین بعد از نماز جمعه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسین انجم شعاع ،مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: راهپیمایی حمایت از مردم مسلمان فلسطین روز جمعه ۱۵ آذرماه درکرمان برگزار می‌شود.

او ضمن تاکید بر حمایت همه جانبه از مردم مظلوم فلسطین گفت: مقام معظم رهبری فرموده اند مردم فلسطین با استمرار تظاهرات هفتگی جمعه بازگشت در مقابل رژیم صهیونیستی و طرح معامله قرن ایستاده اند. از این روی مردم شریف و بصیر کرمان بعد از اقامه نماز جمعه حمایت خود را از جمعه‌های بازگشت به فلسطین اعلام خواهند کرد.

حسین انجم شعاع افزود: جمعه‌های بازگشت به فلسطین که دوسالی در سرزمین فلسطین انجام می‌شود، یک حرکت انقلابی حماسی مردم فلسطین برای بازگشت به سرزمین‌های اشغالی است و فلسطینیان تاکنون با تقدیم صد‌ها شهید در راهپیمایی‌های بازگشت بر آرمان‌های رهایی‌بخش قدس شریف تاکید کرده‌اند.

او ادامه داد: تا کنون در راهپیمایی‌های بازگشت به فلسطین حدود ۳۳۰ شهید و ۳۰ هزار مجروح که از این تعداد حدود دوهزار کودک هستند تقدیم راه آزادی فلسطین شده است که ملت ایران در حمایت از این حرکت و همچنین حمایت از شهدا و مجروحین فلسطینی و اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی این راهپیمایی را به صورت هفتگی در سراسر کشور برگزار خواهند کرد.

انجم شعاع افزود: حمایت همه‌جانبه امت اسلامی از آرمان‌های فلسطین به عنوان پاره تن اسلام و قدس شریف تا نابودی کامل رژیم کودک کش صهیونیستی ادامه دارد و همواره بر این نکته پافشاری می‌کنند که سرزمین قدس متعلق به مردم مسلمان فلسطین است و به زودی با شکست اسرائیل، بیت‌المقدس به آغوش مسلمانان جهان بر می‌گردد.

در پایان مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان تاکید کرد: نمازگزاران جمعه کرمان پس از اقامه نمازجمعه از مقابل درب اصلی مصلای امام علی (ع) به سمت میدان شورا در حمایت از جمعه‌های بازگشت به فلسطین راهپیمایی می‌کنند.

انتهای پیام/ی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.