مدیران باید با رصد بازار اجازه افزایش قیمت را به سود جویان ندهند

امام جمعه زرند گفت:مردم فهمیم و ولایتمدار زرند اجازه مداخله اغتشاشگران را ندادند، بار دیگر فتنه آشوبگران نقش بر آب شد و مدیران هم باید با رصد بازار اجازه افزایش قیمت را به سود جویان ندهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه زرند در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع تولید کنندگان  گفت:مقام معظم رهبری فرمودند تحریم از ناحیه دشمن حالا حالا‌ها ادامه دارد وتنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی، رونق تولید و حمایت از کالای ایرانی است که باید توجه بیش از پیش داشته باشیم و زمینه افزایش تولید را فراهم سازیم.

او باشاره به اینکه از طرفی باید از سرمایه گذاران تولید حمایت ویژه داشته باشیم افزود: جلوگیری از واردات کالا‌های غیر ضروری بسیار با اهمیت است  حضرت آقا فرمودند راه مقابله با جنگ اقتصادی حمایت از تولید داخلی است .

امام جمعه زرند گفت: دشمن از ابتدای انقلاب در صدد توطئه بوده و هست و
دشمنان نفت ما را تحریم کردند.

اوبا اشاره به اغتشاشات اخیر گفت : دشمنان انقلاب و سلطنت طلب‌ها دنبال توطئه هستند و این بار به بهانه گرانی بنزین دست به اغتشاش زدند اعتراض باید با با آرامش همراه باشد نه اینکه عده‌ای اغتشاشگر سازمان یافته و آموزش دیده با برنامه ریزی ۱۰استان و ۸۰شهر را با سلاح گرم و سرد به درگیری و به آشوبگری وحشیانه دربیاورند.

امام جمعه زرند افزود: اغتشاشگران حمله به زندان و مراکز مهم و پمپ بنزین و فرمانداری و ایجاد راه بندان به شیوه داعشی پرداختند و شهید مرتضی ابراهیمی را بطور وحشیانه به شهادت رساندندکه خوشبختانه با درایت مقام معظم رهبری فتنه آشوبگران نقش بر آب شد.

او تصریح کرد: در شهرستان زرند مردم فهمیم و ولایتمدار اجازه مداخله را ندادند و با حضور بسیج، سپاه، سربازان گمنام امام زمان(عج) بار دیگر فتنه آشوبگران نقش بر آب شد و مدیران هم باید با رصد بازار اجازه افزایش قیمت را به سود جویان ندهند.

امام جمعه زرند در بخش دیگری از سخنان خود به حوادث ترافیکی در شهرستان زرند اشاره کرد و گفت: از سال ۸۴تا ۹۷ متاسفانه بالای ۶۰۰نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست داده اند و اکثر آن‌ها کمتر از ۳۵سال سن داشته اند و از سال ۸۹تا۹۷ قریب ۱۶هزار نفر مجروح حوادث رانندگی داشته ایم؛ که ضرورت دارد مقررات راهنمایی را رعایت کنند تا دیگر شاهد حوادث دلخراش نباشیم.

نماز گزاران زرندی در پایان مراسم نماز جمعه به منظور محکوم کردن اغتشاشات اخیر و تجدید پیمان با آرمان‌های والای انقلاب از خیابان شهدای محراب تا چهار راه برق راهپیمایی کردند.

انتهای پیام/ی

خطبه های نماز جمعه شهرستان زرند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.