خطیب جمعه انار مطرح کرد؛

افزایش قیمت سوخت نباید باعث گرانی شود

امام‌جمعه شهرستان انار به طرح سهمیه‌بندی و افزایش قیمت بنزین اشاره کرد و گفت:طرح سهمیه‌بندی و افزایش قیمت بنزین باید به گونه‌ای اجرا شود که موجب گرانی‌های بی‌رویه کالا و خدمات نشود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت‌الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار در خطبه‌های نماز جمعه امروز ضمن گرامیداشت هفدهم ربیع‌الاول سالروز میلاد پیامبر اسلام (ص) و امام صادق (ع) گفت: حضرت محمدبن عبدالله پیامبر رحمت، دریای مهربانی و تجسم زیبایی‌ها بود.

او افزود: امام صادق (ع) اهل عبادت و طاعت، اهل خدمت‌رسانی به مردم، اصلاح روابط جامعه و اهل انفاق بود.

امام‌جمعه شهرستان انار به طرح سهمیه‌بندی و افزایش قیمت بنزین اشاره کرد و گفت:طرح سهمیه‌بندی و افزایش قیمت بنزین باید به گونه‌ای اجرا شود که موجب گرانی‌های بی‌رویه کالا و خدمات نشود.

او افزود: دولت باید پیرامون منابع مالی که از این طرح سهمیه بندی بنزین حاصل می‌شود و چگونگی هزینه شدن و تبعات مثبت آن را به مردم بیان نماید متأسفانه در سال‌های گذشته از نوسانات قیمت‌ها و دلار افرادی سود جو سوءاستفاده کرده و در حق این ملت ایران ظلم و جفا کردند.

حجت‌الاسلام منتظری در ادامه خطبه‌ها گفت: به جای عصبانیت و ناراحتی از برخورد قوه قضاییه با مفسدان و اختلاس گران باید این قوه را در انجام وظائفش حمایت و تقویت کرد.

او از برنامه‌ها و اقدامات انقلابی قوه قضائیه تشکر کرد و گفت: رییس قوه قضائیه ، آیت الله رئیسی باید بدون توجه به جوسازی‌ها و دوقطبی سازی‌ها، به ریشه‌کنی فساد از کشور اسلامی ایران ادامه دهند.

حجت‌الاسلام منتظری افزود: ترویج کتاب و کتاب‌خوانی موجب ارتقای فرهنگ جامعه می‌شود،کتاب‌خوانی باید بخشی از سبک زندگی باشدو
باید کتاب‌های سالم، فاخر و با نظارت صحیح و درست در اختیار مردم قرار گیرد.

اوگفت: کتاب ناسالم مانند مواد مخدر برای سلامت جامعه مضر است.

امام‌جمعه شهرستان انار با تشکر از برگزارکنندگان رزمایش الی بیت‌المقدس گفت:رزمایش الی بیت‌المقدس با شعار" چهل سال مردم یاری امنیت و خدمت " با هدف افزایش ارتقاء توان دفاعی و امنیتی بسیجیان برگزار شد .

انتهای پیام/ی

خطبه‌های نماز جمعه شهرستان انار ۲۴ آبان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.