استاندار کرمان؛

روز دانشجو، روز برافراشته شدن پرچم آرمان جویی در سرزمین ایران

استاندار کرمان در پیامی به مناسبت ۱۶آذر روز دانشجو، از این روز به عنوان مظهر استقلال خواهی، عزت طلبی، تفکر و پویایی نسل برومندی نام برد.

روز دانشجو، روز برافراشته شدن پرچم آرمان جویی در سرزمین ایرانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد جواد فدائی استاندار کرمان به مناسبت روز دانشجو گفت: دانشگاه در طول حیات خود در پیشرفت و رشد جامعه، فناوری ها، توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی نقش بسزایی داشته است.

او افزود: در روزدانشجو پرچم استکبارستیزی، عدالت خواهی، پرسشگری و آرمان جویی در کشور ایران برافراشته شد و دانشگاه به عنوان کانون تحولات اجتماعی، فرهنگی و سیاسی مطرح شد.

فدایی گفت: کشور در تمامی زمینه‌ها به وجود انسان‌های باظرفیت، توانا، ارزشمند، مشارکت جو، اخلاق مدار و پایبند به قانون نیاز دارد و دانشجویان در این زمینه نقش مهمی دارند.

استاندار کرمان بیان داشت: به اعتقاد اینجانب دانشگاه همیشه و همه جا باید محل جوشش و اوج دو جریان حیاتبخش علمی و اجتماعی در کشور باشد و با بهره مندی از ظرفیت نخبگان جوان، یکی از مهمترین نیاز‌های جامعۀ امروز ایران را در ایجاد دانشگاهی خلاق و پویا با دانشجویانی پژوهشگر و هوشیار و استادانی آگاه و آینده نگر، بیش از گذشته برای حل مسائل و مشکلات در پرتو رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی برای رونق تولید و ایجاد اشتغال برطرف سازد.

فدائی بابیان اینکه امسال در حالی روز دانشجو را گرامی می‌داریم که شور مشارکت سیاسی در آستانۀ انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در کشور فراگیر شده گفت: لذا از دانشجویان و دانشگاهیان انتظار می‌رود ضمن کمک به ارتقای دانش سیاسی جامعه، حضوری مؤثر و همه جانبه در انتخابات پیش رو داشته باشند.

استاندار کرمان تصریح کرد:اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دانشجو «مصطفی بزرگ‌نیا و احمد قندچی و آذر شریعت‌رضوی»، روز دانشجو را به دانشجویان و دانشگاهیان عزیز استان تبریک و تهنیت عرض نموده، از دانشجویان عزیز می‌خواهم با تحقیق و پژوهش، در چارچوب سیاست توسعه متوازن، ظرفیت‌های مختلف استان را رونق بخشند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: دانشجو ، پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار