توقیف ۵ دستگاه اتوبوس حامل ۱۷ راس دام در نهبندان

رئیس دامپزشکی نهبندان از توقیف پنج دستگاه اتوبوس اسکانیای حامل ۵ راس گاو و ۱۲ راس گوسفند قاچاق در شهرستان نهبندان خبرداد.

راه انجام رئیس دامپزشکی نهبندان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: حمل و نقل هر نوع دام مستلزم دریافت مجوز بهداشتی قرنطینه‌ای دامپزشکی و رعایت دستورالعمل‌ها و نکات بهداشتی مربوطه می‌باشد.

او با اشاره به اینکه این سه دستگاه که از شهرستان زاهدان به مقصد شهرستان بیرجند طی مسیر می‌نمودند افزود: همکاری پاسگاه انتظامی سهل آباد شهرستان نهبندان متوقف شدند.

راه انجام با بیان اینکه رسالت شبکه دامپزشکی را ارتقای سطح بهداشت جامعه انسانی از طریق فراهم آوردن بستر بهداشتی مناسب برای تولید و عرضه فرآورده‌های دامی سالم به افراد جامعه دانست.

او اظهارکرد: در این راستا نظارت بر نوع و کیفیت حمل و نقل همه محصولات مرتبط با دامپزشکی قبل از بارگیری و رعایت اصول بهداشتی حمل از مبدا تا مقصد دارای اهمیت فوق العاده‌ای است.

رئیس دامپزشکی نهبندان از دلالان دام خواست در زمینه حمل و نقل دام زنده با شبکه‌های دامپزشکی هماهنگی به عمل آورند تا برابر مقررات و اصول حمل بهداشتی دام زنده اقدامات لازم انجام پذیرد.

انتهای پیام / ط ا

برچسب ها: دامپزشکی ، نظارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار