استاندار اردبیل:

مرکز کمپ ترک اعتیاد انزاب اردبیل تجهیز می‌شود

استاندار اردبیل گفت: محلی برای باز آفرینی افراد معتاد متجاهر در روستای انزاب خریداری شده که برای راه اندازی به زودی تجهیز می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر که در محل روستای انزاب برگزار شد اظهار داشت: این ساختمان جهت راه اندازی کارگاه‌های آموزشی و کمپ ترک اعتیاد خریداری شده و مدیریت آن به یکی از تشکل‌های مردم نهاد و خیریه واگذار شده است.

او با بیان اینکه وجود این مجموعه برای شهر اردبیل لازم بود گفت: در این محل علاوه بر باز آفرینی معتادین، در محدوده آن سالن پرورش گل رز هلندی و پرورش ماهی و سایر کارگاه‌ها ایجاد خواهد شد برای ۴۰ نفر اشتغال پایدار ایجاد می‌شود.

استاندار اردبیل پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی را وظیفه همه دستگاه‌ها و خانواده‌ها دانست و گفت: اعتیاد مادر تمامی بزهکاری‌ها و نا امنی هاست و در گسترش تمامی آسیب‌های اجتماعی دخیل بوده و ما باید در کاهش این موضوع تلاش جدی داشته باشیم.

بهنام جو افزود: این محل نوعی ایجاد انگیزه جهت ترک اعتیاد برای افرادی که بنا به دلایلی دچار مشکل شده و اظهار ندامت می‌کنند خواهد بود.

او با اشاره به اینکه جلب مشارکت‌های عمومی و مردمی برای اینگونه مسایل احساس می‌شود تصریح کرد: شهرداری و شورای اسلامی در محوطه سازی این محل اعتبار لازم را تصویب می‌کنند و هرگونه پیگیری مسایل اداری و هماهنگی با دستگاه‌ها اجرایی بر عهده فرماندار اردبیل است.

استاندار اردبیل با تاکید بر اینکه هیئت مدیره و پیمانکار اجرای عملیات طرح‌های پرورش ماهی و سالن پرورش گل رز هلندی را آغاز کنند افزود: همزمان با آغاز پروژه‌ها تسهیلات مورد نیاز بعد از استعلام بانک عامل در اختیار مدیر کمپ گذاشته می‌شود.

در این جلسه رییس کل دادگستری استان، دادستان مرکز استان و جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی حضور داشتند و از روند اجرای مجموعه کمپ ترک اعتیاد بازدید شد.

انتهای پیام/ح

ایجاد اشتغال پایدار در اردبیل

برچسب ها: اعتیاد ، کمپ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
شماره تلفن لطفاً
Iran (Islamic Republic of)
حافظ عبداذر
۱۸:۴۳ ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
شماره تلفن نذاشتین
Iran (Islamic Republic of)
پریا سلامی
۱۸:۲۷ ۱۵ شهريور ۱۴۰۱
شماره تماس کمپ لطفا