بخشدار مرکزی فهرج معرفی شد

با حضور جمعی از مسئولین فرهاد گوری به عنوان بخشدار مرکزی فهرج معرفی و از تلاش‌های چند ماه حسین جواد نیا بخشدار فقید بخش مرکزی فهرج تجلیل شد .

بخشدار مرکزی فهرج معرفی شدبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام خیرالله ابراهیمی امام جمعه فهرج در مراسم معرفی بخشدار فهرج از تلاش‌های حسین جواد نیا بخشدار فقید بخش مرکزی فهرج تجلیل کرد و گفت: همواره حسین جواد نیا بخشدار فقید بخش مرکزی همگام و همدل با مردم بود.

او با اشاره به گستردگی بخش مرکزی شهرستان فهرج گفت: بخش مرکزی جمعیت قابل توجهی دارد و مردم این بخش مردمی مهربان هستند که در شرایط سخت زندگی می‌کنند و به تولیدات کشاورزی مشغول و شغل اکثریت این منطقه کشاورزی و اندکی دامپروری است .

ابراهیمی در ادامه به خدمت به مردم تاکید وبیان داشت: آنچه داریم از مردم و دعای خیر مردم است و مسئولین باید پیگیری مشکلات مردم را اولویت کاری خود قرار دهند .

امیر باقری زاده فرماندارفهرج نیز از خدمات حسین جواد نیا بخشدار فقید بخش مرکزی تجلی کرد.

او افزود: آقای گوری در سال‌های ۸۶ تا ۸۸ در بخشداری فهرج خدمت کرده است و تلاش کردیم از عزیزانی که در مجموعه وزارت کشور خدمت می‌کنند از تجربه آن‌ها استفاده کنیم.

در ادامه این جلسه فرهاد گوری بخشدار جدید بخش مرکزی اساس کار خود را خدمت صادقانه بیان کرد و افزود: باید با همدلی و همکاری دهیاران و شورا‌های اسلامی و ادارات در جهت توسعه و پیشرفت و رفع موانع تلاش کنیم.

گوری در ادامه بخش مرکزی فهرج را بخشی گسترده بیان کرد که دارای ۴۶ شورای اسلامی و ۴۵ دهیاری است.

در پایان حکم بخشدار بخش مرکزی با امضای استاندار کرمان، قرائت شد .
انتهای پیام/ح

معرفی بخشدار جدید بخش مرکزی فهرج

برچسب ها: بخشدار ، همدلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار