فرمانده مرزبانی کشور:

امروز پیوند مرزنشینان شمال و جنوب خلیج فارس تاریخی است/منطقه برای رفت و آمدهای تجاری آزاد و امن است

فرمانده مرزبانی کشور گفت: امروز پیوند مرزنشینان شمال و جنوب خلیج فارس تاریخی است و درخواست همه آن‌ها خروج استکبار از منطقه است.

امروز پیوند مرزنشینان شمال و جنوب خلیج فارس تاریخی است/در برخورد با قاچاقچیان ذره‌ای کوتاه نخواهیم آمدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، سردار رضایی فرمانده مرزبانی کشور صبح امروز در تمرین دریایی مرزبانان هرمزگان در بندرعباس افزود: امروز پیوند مرزنشینان شمال و جنوب خلیج فارس تاریخی است و درخواست همه آن‌ها خروج استکبار از منطقه است.

او گفت: منطقه خلیج فارس نیازمند آرامش است و پیام رزمایش ما به نیابت از همه مردم همسایه و سازمان ملل، حفظ این هدف مهم است.

فرمانده مرزبانی کشور گفت: ورود هر ناو خارجی پیام ناامنی دارد و ملت‌های منطقه از حضور ناو‌های فرا منطقه‌ای ناخشنود هستند.

سردار رضایی افزود: جمهوری اسلامی ایران با اقتدار تمام توانایی خنثی کردن همه فتنه‌های موجود را دارد و در چهل سال گذشته نیز آرمان حمایت از آزادی خواهان به ملت‌های مظلوم را داده است.

اوگفت: برخی حکام فعلی فعلی منطقه از سرنوشت نوکری مزدوران سابق مانند صدام حسین، قذافی و محمدرضا پهلوی درس عبرت بگیرند و خود را وابسته قدرت‌های فرامنطقه‌ای نکنند.

فرمانده مرزبانی ناجا افزود:منطقه برای رفت و آمد همه کشور‌های تجاری آزاد و امن است و زمانی که میکروب بیگانه از منطقه بیرون برود آن آرامش تاریخی میان ملت‌ها باز خواهد گشت.

سردار رضایی گفت: در خلیج فارس آرامش مردمی برپاست و هرگونه تحرک‌های غیر مطلوب پاسخ کوبنده دریافت خواهند کرد.

فرمانده مرزبانی هرمزگان هم گفت: مرزبانان با تلاش جهادی و سرعت بخشیدن به اقدامات خود برای خدمت به مرزنشینان، ماموریت‌های خود را با اقتدار انجام می‌دهند.

مردمان حوزه خلیج فارس برادران ما هستند

سرهنگ دهکی افزود: با وحدت و همدلی نهاد‌های مسئول نیرو‌های دریایی سپاه پاسداران و ارتش آرامش را در خلیج فارس برقرار خواهیم کرد.

اوگفت: در برخورد با قاچاقچیان ذره‌ای کوتاه نخواهیم آمد و با اقتدار رویه خود را در سرکوب قاچاقچیان ادامه می‌دهیم.

سرهنگ دهکی افزود: پیام آرامش خلیج فارس یعنی تا مادامی که خدمتگزار مردم هستیم، در چارچوب قانون اجازه نخواهیم داد عده‌ای سوداگر سواحل استان را حیات خلوت خود کنند.

استاندار هرمزگان نیز گفت: پیام دولت و نیرو‌های مسلح ما به کشور‌های همسایه و قدرت‌های جهانی این است که ما به دنبال آرامش و امنیت در تنگه هرمز و خلیج فارس هستیم.

فریدون همتی افزود: بر اساس طرح رئیس جمهور در سازمان ملل امنیت منطقه خلیج فارس باید با همکاری کشور‌های همسایه و بدون حضور قدرت‌های بیگانه تامین شود.

اوگفت: از زمانی که قدرت‌های بیگانه وارد منطقه شده اند با ایجاد دشمنی، تفرقه و نا امنی ثبات منطقه را بر هم زده اند.

استاندار هرمزگان گفت: مردمانی که در حوزه خلیج فارس زندگی می‌کنند برادران مسلمان ما هستند و ایران نیز حامی مسلمانان در سراسر جهان است.

همتی افزود: منافع خلیج فارس نیز باید بین مردم منطقه تقسیم شود و در این راه ملت‌های مسلمان باید جلوی دعوت کشور‌های بیگانه را از سوی حکامشان بگیرند.

او گفت: کشور‌های بیگانه دستشان در ریختن خون ملت‌های مسلمان در یمن، سوریه و پاکستان آلوده است و به دنبال تاراج ثروت ملت‌های مسلمان و فروش سلاح‌های خودشان هستند و هیچ گاه خیر خواه دولت‌ها نبوده اند.

شیخ فهیمی امام جمعه اهل سنت سورو در بندرعباس نیز گفت: مرزنشینان حضور ناو‌های خارجی را در خلیج فارس محکوم می‌کنند.

او افزود: حفظ امنیت دریایی مزد و اجر بزرگی نزد خداوند دارد و از بزرگترین عبادت‌ها نام برده می‌شود.

انتهای خبر / ا

منطقه خلیج فارس نیازمند آرامش است

برچسب ها: رزمایش ، فرمانده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.