در روز بازگشایی مدارس؛

شادی و نشاط در مدارس چم مهر پلدختر

‍ ‍مدیر کل نوسازی مدارس لرستان در روز بازگشایی مدارس در روستای چم مهر پلدختر گفت:همین که دانش آموزان با شور و نشاط در مدارس تازه تعمیر شده مدارس، مشغول تحصیل شدند این نشان دهنده مزد زحمات ماست و خدا را شاکریم که این اتفاق خوب رخ داده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  مدیر کل نوسازی مدارس لرستان در روز بازگشایی مدارس در روستای چم مهر پلدختر گفت:همین که دانش آموزان با شور و نشاط در مدارس تازه تعمیر شده مدارس، مشغول تحصیل شدند این نشان دهنده مزد زحمات ماست و خدا را شاکریم که این اتفاق خوب رخ داده است.

 محمدرضا  حیدری با اشاره به گزارشی از فضا‌های آموزشی چم مهر گفت: مدارس شهید خلیل طهماسبی و شهید کائیدی توسط نیرو‌های نوسازی مدارس لرستان تازه تعمیر شده اند و امروز برای آغاز سال تحصیلی جدید در اختیار دانش آموزان قرار گرفت.

او افزود: مدرسه ۲۲ بهمن روستای چم مهر بعلت قرار گرفتن در حریم رودخانه جابجا شده و توسط نیرو‌های نوسازی مدارس لرستان جانمایی صورت گرفته و الان در حال ساخت می‌باشد.

 مدیر کل نوسازی مدارس لرستان بیان کرد: مدرسه شهدای چم مهر که ۷ سال پیش بعلت نداشتن دانش آموز بلا استفاده مانده بود، بدلیل قرار گرفتن در حریم رودخانه، ساخت و تعمیر آن ممنوع شد و با توجه به اینکه دانش آموز در این مدرسه به حد نصاب نرسیده، کلا مدرسه توسط آموزش و پرورش منطقه منحل اعلام شده است.

انتهای پیام/ب

آغاز سال تحصیلی در مناطق سیلزده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.