افتتاح مدرسه ۶ کلاسه بخش کوهنانی کوهدشت

همزمان با هفته دولت مدرسه شش کلاسه کوهنانی از توابع شهرستان کوهدشت مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، همزمان با هفته دولت مدرسه شش کلاسه کوهنانی از توابع شهرستان کوهدشت مورد بهره برداری قرار گرفت.

با حضو حیدری مدیر کل نوسازی مدارس استان، زینی وند مقدم مدیر کل آموزش و پرورش لرستان، دکتر شاد و دکتر مشاری مشاورین ریاست سازمان نوسازی مدارس کشور، صادقی معاونت اجرایی سد سیمره، آزادبخت فرماندار، منصوری خیر اهدا کننده‌ی زمین و اهالی بخش کوهنانی، مدرسه شش کلاسه بخش کوهنانی افتتاح شد.

در این مراسم مهندس حیدری اظهار داشت: در بخش رودبار ۴ مدرسه پس از آبگیری سد سیمره به زیر آب رفتند که با همت مسئولین شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران تا کنون ۳ مدرسه ساخته شده است.

مدیر کل نوسازی مدارس در خصوص مشخصات فنی این واحد آموزشی گفت؛ مدرسه ۶ کلاسه روستای بساط بیگی بخش کوهنانی با سرمایه گذاری ۲ میلیارد تومانی شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران و با صرف اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی با ۸۷۰ متر زیربنای آموزشی بعنوان جایگزین مدارس غرق شده دریاچه‌ی سد سیمره ساخته شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان  نیز در این مراسم اظهار داشت؛ تا کنون ۱۹۴ میلیارد تومان برای ساخت مدارس استان لرستان از محل کمک‌های خیرین و اعتبارات ملی و استانی جذب شده است که سهم خیرین از این میزان ۹۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان می‌باشد.
زینی وند حضور  حیدری بعنوان مدیر نوسازی مدارس را غنیمتی گرانسنگ دانستند و بیان داشتند؛ به محض حضور مهندس حیدری در نوسازی مدارس استان شاهد پویایی و گسترش جبهه‌های کاری این دستگاه در تمام مناطق استان بالاخص در مناطق سیل زده بوده ایم
وی افزود؛ استخوان بندی و چهارچوب توسعه در هر کشور، توسعه نیروی انسانی و در راس آن توسعه آموزش و پرورش است، در کشور‌های مترقی و درحال توسعه‌ای که به مبحث سرمایه گذاری در بخش نیروی انسانی اهتمام ویژه‌ای داشته اند شاهد رفاه چهار ونیم برابری مردم و رشد اقتصادی ۶ درصد در مقایسه با قبل از این سرمایه گذاری بوده اند.

انتهای پیام/ب

مدرسه ۶ کلاسه بخش کوهنانی افتتاح شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.