برگزاری رژه نیرو‌های مسلح همزمان با هفته دفاع مقدس در اردبیل

همزمان با هفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده شهدا و مسئولان استانی در اردبیل آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار جلیل بابازاده، فرمانده سپاه پاسداران حضرت عباس (ع) استان اردبیل در مراسم رژه نیرو‌های مسلح همزمان با هفته دفاع مقدس در اردبیل گفت: امروز نیرو‌های مسلح با مانور و رژه خود اقتدار، عظمت، شجاعت و قدرت کشورمان را به دنیا نشان دادند و این رژه نیرو‌های مسلح در سراسر ایران تمام نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را به یاس و ناامیدی تبدیل کرد.

او بیان کرد: سربازان ولایت زیر پرچم انقلاب اسلامی، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و حضرت اباالفضل (ع) امروز در اردبیل گرد هم آمدند تا به دنیا نشان دهند که مردم ولایتمدار اردبیل همواره از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع کرده و تا آخرین نفس نیز دفاع می‌کنند.

فرمانده سپاه پاسداران حضرت عباس (ع) استان اردبیل تصریح کرد: نیرو‌های انتظامی، نظامی، سپاه حضرت عباس (ع)، بسیجیان و ارتشیان همیشه در صحنه‌های حساس کشور حاضر بودند و با جان و دل از خاک و مرز و بوم کشورمان دفاع می‌کنند و امروز رژه نیرو‌های مسلح تنها گوشه‌ای از قدرت کشورمان بوده که به دنیا ثابت شد.

بابازاده با بیان اینکه مردم ولایتمدار اردبیل تا آخرین نفس از خون ۳ هزا رو ۴۰۰ شهید والامقام استان اردبیل و دیگر شهدای والامقام کشور دفاع می‌کنند، گفت: امروز امنیت، اقتدار و پیشرفت‌هایی که در کشورمان در عرصه‌های مختلف به دست آمده مدیون خون شهدا است.

او اظهار کرد: نیرو‌های مسلح در کنار مردم ولایتمدار با وحدت و همدلی و همزبانی و با پیروی از مقام معظم رهبری همیشه از خاک و مرز و بوم کشورمان دفاع می‌کنند و اجازه هیچ گونه تجاوز از طرف دشمنان را نمی‌دهند و ما همیشه پشت سر ولایت فقیه و آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی خواهیم ایستاد.

فرمانده سپاه پاسداران حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اشاره به تلاش دشمنان با هجمه‌های فرهنگی در کشورمان گفت: ملت ایران با هوشیاری تمام این فتنه‌ها و نقشه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند و قدرت امروز نیرو‌های مسلح دشمنان و استکبار جهانی را در یاس و ناامیدی فرو برد.

بابازاده افزود: هم اکنون قدرت ایران در عرصه‌های دریایی، هوایی، زمینی، ارتش، سپاه، بسیج، نیرو‌های نظامی و انتظامی بسیار پیشرفت کرده است و روز به روز بر این اقتدار افزوده می‌شود.

او با اشاره به اینکه ایران کشوری صلح‌طلب است، تصریح کرد:، اما اگر کشوری بخواهد نگاه چپ به کشورمان داشته باشد ضربات جبران‌ناپذیری خواهد دید و باید دشمنان این فکر را از سر خود بیرون کنند.

انتهای پیام/ح

قدرت نیروهای مسلح کشورمان دشمنان را به یاس تبدیل کرده است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.