مبارزه با موادمخدر اولویت کاری ناجا است

فرمانده انتظامی شهرستان ریگان گفت: مبارزه با موادمخدر از دغدغه‌ها و اولویت کاری ناجا است.

مبارزه با موادمخدر از دغدغه‌ها و اولویت کاری ناجا استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان سرهنگ حمیدرضا تاج آبادی در مراسم معارفه رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ریگان با بیان اینکه امنیت یک مقوله اجتماعی است، گفت: نیروی انتظامی به تنهایی وظیفه برقراری امنیت در جامعه را ندارد بلکه مردم تأمین کننده امنیت پایدار در جامعه هستند.

او با بیان اینکه اعتیاد به موادمخدر سرمنشأ هر جرمی است، تصریح کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون سیاست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی مغایر سیاست‌های استکبار جهانی بوده لذا آنان با مبتلا کردن جوانان به موادمخدر در صدد ضربه زدن به کشور هستند.

تاج آبادی با اشاره به اینکه مبارزه با موادمخدر از دغدغه‌ها و اولویت کاری ناجا است، اظهار داشت: نیروی انتظامی شهدای زیادی را در رابطه با مبارزه با موادمخدر تقدیم کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ریگان پیشگیری را مهمتر از مقابله با اعتیاد دانست و گفت: ناجا علاوه بر مبارزه با قاچاقچیان موادمخدر، با برگزاری کلاس‌های آموزشی و آگاه سازی، توزیع بروشور‌ها و ارتباط با رسانه‌ها در این زمینه فعالیت دارد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان بم نیز در این جلسه اظهار کرد: خدمت در رده‌های مبارزه با مواد مخدر جنگ پنهان است و ماموریت‌های مختلفی دارد.

سرگرد قلعه خانی ضمن آرزوی توفیق برای رئیس جدید پلیس مبارزه با موادمخدر  ریگان گفت: امیدواریم با تلاش همکاران سایر شهرستان‌ها بتوانیم گامی در جهت مبارزه با موادمخدر در شرق استان برداریم.

در پایان این جلسه با حضور جمعی از مسئولین و پرسنل انتظامی ریگان از زحمات ستوانیکم جوادشهابی نژاد تقدیر و ستوانیکم مراد افری بعنوان رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان ریگان معرفی شد.

انتهای پیام/ح

معرفی رئیس مبارزه با موادمخدر ریگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار