کشور ما بیشترین کشفیات مواد مخدر در جهان را دارد

فرمانده انتظامی فاریاب گفت: کشور ما بیشترین کشفیات مواد مخدر در جهان را داراست و در این راه شهدای زیادی را تقدیم کرده ایم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، همزمان با روز جهانی بدون دخانیات و مبارزه بامواد مخدر همایش اثرات سوء مصرف مواد مخدر همراه با نمایشگاهی درفاریاب برگزار شد.

علی نیک نفس فرماندار شهرستان فاریاب در این همایش با اشاره به بحران‌های پیش روی جوامع امروزی، بحران مصرف مواد مخدر را خطرناک و خسارت بار‌تر برشمرد و گفت: لازم است نیروی انتظامی برخورد جدی تری با خورده فروشان و مراکز عرضه مواد دخانی غیر مجاز داشته باشد تا شاهد کاهش دسترسی عموم به مواد مخدر باشیم.

وی  افزود: ضروری است برنامه‌های پیشگیرانه برای خانواده و جوانان آموزش داده شود تا شاهد تربیت نسل سالم به عنوان سرمایه اجتماعی و انسانی کشور باشیم.

نجفی رییس شبکه بهداشت شهرستان فاریاب گفت؛ هدف ازبرگزاری این برنامه‌ها حساس سازی خانواده‌ها درخصوص سوء مصرف مواد بخصوص دود آنها که کودکان و زنان را درمعرض خطر قرار می دهد.

نجفی اظهارکرد:برنامه‌های فرهنگ سازی در راستای افزایش سطح سواد سلامت جامعه به صورت مدون در طول سال همچنان ادامه می دهیم.

سرهنگ سلیمانی فرمانده انتظامی نیز با اشاره به کشفیات نیروی انتظامی فاریاب از ابتدای سال جاری تا کنون ابراز داشت:کشور ما بیشترین کشفیات مواد مخدر در جهان را داراست و در این راه شهدای زیادی را تقدیم کرده ایم.

سلیمانی اظهار کرد: مبارزه به تنهایی کافی نیست و تمام ارگان‌ها باید با فرهنگ سازی و آگاهی جوامع در این راه ما را یاری کنند.

انتهای پیام/ی

مبارزه با مواد مخدر در استان کرمان

برچسب ها: اعتیاد ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار