خطیب جمعه ریگان :

به دشمن اجازه موج سواری در عاشورا را نخواهیم داد

حجت الاسلام رنجبر ماهانی گفت: مشکلات اقتصادی زندگی را سخت کرده و مسئولان هم به دنبال حل مشکلات هستند ، اما به دشمن گستاخ اجازه موج سواری در عاشورای ۹۸ را نخواهیم داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی امام جمعه ریگان در جمع مردم نمازگزار با تسلیت ایام عزاداری سرور وسالار شهیدان آقا ابا عبدالله الحسین (ع) گفت:مقام معظم رهبری در دیدار مداحان و ذاکران توصیه‌هایی به مداحان داشتند و فرمودند مداحان از آهنگ‌های سبک ونامناسب پرهیز کنند.

امام جمعه ریگان تصریح کرد: معظم له فرمودند مداحی خالی از معارف اسلامی نباشد ومداحان بدانند چه می‌خوانند.

حجت الاسلام رنجبرماهانی با اشاره به پیام‌های عاشورا وکربلا بیان داشت: در مسیر مقاومت ونبرد با استکبار باید به آقا ابا عبدالله الحسین (ع) اقتدا کرد و این پیام را به دشمن داد که از دادن جان وفرزند ابایی نداریم و مرگ با عزت بهتر از زندگی با ذلت است.

او بیان داشت: مذاکره ابا عبدالله الحسین (ع) نه از روی تسلیم و ترس و نه نیاز و سازش بود بلکه برای اتمام حجت و دعوت به حق بود و جمهوری اسلامی نیز با یزید و یزیدیان اتمام حجت کرده و گام سوم را محکمتر و مقتدر تر برخواهد داشت .

حجت الاسلام رنجبرماهانی گفت: در گام سوم قدمها بزرگتر و همت هابلند‌ تر برداشته شود تا جلوی قلدُری آمریکا را بگیرد و قدم بزرگتر وهمت بلند‌تر آن است که در مسیر هسته ای برداشته شود زیرا آمریکایی‌ها واروپایی‌ها به تعهدات خود عمل نکردند.

امام جمعه ریگان تصریح کرد: غیرت حسینی آن چنان سیلی محکمی در عاشورای ۸۸ به دهان ضد انقلاب وسلطنت طلب ها زد که بیچار‌ه ها به دنبال انتقام هستند، فراخوان عمومی برای عاشورای ۹۸می دهند.

حجت الاسلام رنجبر ماهانی عنوان کرد: در مسیر فتنه اگر قرار باشد سری هم به نیزه رود سر ابن زیاد‌ها و شمر‌های زمان است آن‌ها به مسلخ خواهند رفت.

او افزود: مشکلات اقتصادی ومعیشتی زندگی را برمردم ضعیف سخت کرده است ومسئولان هم به دنبال راه حل مشکلات هستند وبه آینده هم امیدواریم، اما به دشمن گستاخ اجازه موج سواری در عاشورای ۹۸ را نخواهیم داد.

امام جمعه ریگان بیان داشت : مقام معظم رهبری فرمودند من همین امر به معروف و نهی از منکر زبانی را واقعا یکی از معجزات اسلامی می‌دانم.

او از اداره ورزش وجوانان شهرستان واستان برای راه اندازی زمین‌های چمن مصنوعی در روستا‌ها تقدیر و تشکر کرد و خواستار تسریع در روند احداث باند دوم ریگان- نرماشیر شد که در این محور شاهد تصادفات منجر به فوت وجرح بسیاری هستیم.
انتهای پیام/ی

خطبه های نماز جمعه در شهرستان ریگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار