عدالت پاسخگویی به مردم رعایت شود

امام جمعه ریگان گفت: مدیران دستگا‌های اجرایی عدالت پاسخگویی به ارباب رجوع را در اولویت کاری خود قرار دهند .

عدالت پاسخگویی به مردم رعایت شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی امروز در حاشیه غبار ر وبی قبور مطهر شهدا به مناسبت هفته دولت از زحمات مجاهدانه مسولانی که در شهرستان ریگان به صورت جهادی در این شهرستان محروم به اهالی این شهرستان خدمات رسانی می کنند،قدردانی کرد .

وی بیان داشت :دولت شهید رجایی وباهنر یکی از دولت‌های تراز انقلاب ودولتی مردمی که این دولت زبان زد خاص وعام بود .

امام جمعه ریگان تصریح کرد: همه ما مصداق دولت شهید رجایی وباهنر را سرلوحه کار‌های خود قرار دهیم.

رنجبر ماهانی پاسخگویی صادقانه با مردم را اولویت کاری مدیران دستگا‌های اجرایی خواستار شد وابراز کرد: میز خدمت در محل نماز جمعه جهت پاسخگویی به مشکلات شهروندان در دستور کار مدیران قرار گیرد.

فرماندار ریگان در این مراسم از افتتاح ۶۰ طرح عمرانی به مناسبت هفته دولت با اعتبار ۷۰ میلیارد تومان در این شهرستان خبر داد وگفت: این پروژه ها در روستا‌های محروم شهرستان اجرایی شده اند.

 باقری از ابرسانی به تمامی روستا‌های شهرستان به جز مناطق کوهستانی خبر داد وابراز کرد تمامی روستا‌های بالای ۲۰ خانوار از شبکه اب اشامیدنی سالم تا پایان سال برخوردار خواهند شد

او افزود :در شهرستان ریگان فعالیت‌ها واقدامات اولویت بندی شده اند که این فعالیت‌ها به صورت بلند مدت میان مدت وکوتاه مدت تعریف شده اند.

فرماندار ریگان تصریح کرد: تمام تلاش ما در شهرستان ریگان این است که مردم احساس کنند که عدالت در تمام شهرستان در حوز‌های کاری یکنواخت می‌باشد.

باقری بیان داشت :مدیران شهرستان در ریگان یک کار ماندگار از خود یادگار بگذارند تا مردم همیشه از ان‌ها به نیکی یاد کنند.

انتهای پیام/ح

مدیران عدالت را درپاسخگویی به مردم رعایت کنند

برچسب ها: دادگستری ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار