رئیس انجمن خبرنگاران استان سمنان تأکید کرد؛

ثبت انجمن خبرنگاران یک مشکل اساسی

محمد تقی قدس گفت: یکی از مهمترین مشکلات انجمن خبرنگاران عدم ثبت انجمن است که بار‌ها در خصوص این امر اقداماتی نیز صورت گرفت و تا کنون به نتیجه نرسیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمد تقی قدس رئیس انجمن خبرنگاران استان سمنان در همایش سالیانه انجمن خبرنگاران سمنان گفت: از جمله اقدامات انجمن خبرنگاران برگزاری همایش‌های رسانه‌ها، انتشار کتاب مخصوص این همایش، تقدیر از خبرنگاران، اردو‌های سیاحتی، زیارتی و آموزشی و همچنین کمک برای درمان بیماران صعب العلاج و غیره بوده است.

او همچنین درباره مشکلات انجمن خبرنگاران استان سمنان، افزود: یکی از مهمترین مشکلات عدم ثبت انجمن است که بار‌ها در خصوص این امر اقداماتی نیز صورت گرفت که امروز خوشبختانه با قول مساعد معاون استاندار سمنان امیداست این مشکل برطرف شود.

رئیس انجمن خبرنگاران استان سمنان با بیان اینکه تهیه هدیه، بسته ارزاق و غیره در زمره دیگر اقدامات انجمن بوده است، ابراز داشت: با هدف کمک به دولت و همچنین ارتقای خبرنگاران انجمن خبرنگاران توانسته سلسله نشست‌های آسیب شناسی را در زمینه رسانه‌ها برگزار کند.

قدس درباره اقدامات این انجمن، گفت: یکی از مهمترین اقدامات برگزاری نشست‌های آسیب شناسی رسانه‌ها در سطح استان بوده است.

 او ضمن بیان اینکه انجمن خبرنگاران با هدف همگرایی خبرنگاران ایجاد شده است، تاکید کرد: همه گروه‌های رسانه‌ای در انجمن خبرنگاران استان عضو هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به خبرگزاری‌ها، نشریات محلی، نمایندگی نشریات کشوری، صدا و سیما و غیره اشاره کرد که اعضا خوشبختانه دائماً پای کار هستند و فعالیت رسانه‌ای دارند.

رئیس انجمن خبرنگاران استان سمنان  ابراز داشت: در طول سال‌هایی که این انجمن فعالیت داشته اقدامات خوبی را صورت داده که اولین کار پس از تاسیس آن، دعوت به کار از یک مشاور حقوقی برای آموزش قانون مطبوعات بوده که بعضاً از این مشاور استفاده‌هایی نیز شده است.

انتهای پیام / م

رسانه‌های استان سمنان آسیب‌شناسی می‌شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار