معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان سمنان خبر داد:

برگزاری جشنواره خاطره نویسی خبرنگاران و اصحاب رسانه در استان سمنان

سید محمد علی شاهمیری گفت: به مناسبت روز خبر نگار اولین جشنواره خاطره نویسی در استان سمنان برگزار می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید محمد علی شاهمیری گفت: همزمان با فرارسیدن ۱۷ مرداد، سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار، اولین جشنواره خاطره نویسی ویژه خبرنگاران و اصحاب رسانه و مطبوعات در استان سمنان با مشارکت جهاددانشگاهی استان، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان برگزار می‌شود.

وی افزود: کلیه خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران، اصحاب رسانه، مطبوعات و مدیران روابط عمومی و همچنین فعالان فضای مجازی می‌توانند خاطرات زیبا، تلخ و شیرین روز‌های پرخاطره کاری خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان سمنان اظهار داشت: خبرنگاری از جمله مشاغل سخت در کشور است و خبرنگاران نیز دیده بانان واقعی جامعه هستند، این جشنواره با هدف جمع آوری خاطرات چندساله خبرنگاران و فعالان رسانه و زحمت کشان این عرصه مهم در استان سمنان انجام می‌شود.

شاهمیری ادامه داد: در این جشنواره علاقه مندان می‌توانند جهت ثبت نام و دریافت فرم مخصوص خاطره نویسی به دبیرخانه جشنواره واقع در معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان سمنان مراجعه کنند و پس از دریافت فرم مخصوص، خاطرات خود را ثبت کنند.

وی تأکید کرد: علاقه مندان می‌توانند تا ۱۰ مرداد ماه سالجاری آثار و خاطرات خود را تحویل دهند، همزمان با روز خبرنگار نیز از خبرنگارانی که زیباترین و جذاب‌ترین خاطره را نوشته باشند تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام / م

ده مردادآخرین زمان  ارسال آثار خبر نگاران برای شرکت در خاطره نویسی در استان سمنان

برچسب ها: خبر ، وزارت اطلاعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار