حسینی:

رسالت خبرنگاران؛ بیان پشت پرده‌ مسائل دشمن است

عضو شورای مرکزی جمنا گفت: رسالت خبرنگاران در نبردی نابرابر با غول‌های رسانه‌ای صهیونیست‌ها؛ بیان پشت پرده‌های مسائل دشمن است.

رسالت خبرنگاران؛ بیان پشت پرده‌های مسائل دشمن استبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سید محمد حسینی، عضو شورای مرکزی جمنا در همایش بزرگداشت روز خبرنگار و اصحاب رسانه با اشاره به مجاهدت خبرنگاران گفت: ابزار‌های خبری دو سوی حق و باطل دارد؛ البته منظور ما از خبرنگار کسانی است که پای رکاب حق بودند.

او گفت: رسالت خبرنگاران در نبردی نابرابر با غول‌های رسانه‌ای صهیونیست‌ها؛ شفاف کردن اتفاق‌ها و بیان پشت پرده‌ها است.

حسینی با بیان اینکه غرب با قدرت نرم به مقابله آمده است، افزود: در سال ۲۰۰۳ شاهد انقلاب‌های رنگی در کشور‌هایی نظیر گرجستان بودیم.

او در ادامه به تأکید رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم به افزایش سطح سواد رسانه‌ای مردم اشاره کرد.

حسینی با بیان اینکه نیرو‌های انقلابی از ابزار‌های نامشروع استفاده نمی‌کنند؛ گفت: نیرو‌های ضد انقلابی در داخل و خارج از تمام ابزار‌های مشروع و نامشروع استفاده می‌کنند.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد با اشاره به تجربه‌های تاریخی افزود: در بیانیه گام دوم مقابله با بحث سیاه نمایی مورد تذکر قرار گرفته است که باید اولویت کار خبرنگاران قرار بگیرد.

حسینی تصریح کرد: انقلاب اسلامی با انقلاب‌هایی مانند انقلاب کبیر فرانسه یا انقلاب اکتبر شوروی و همین جنبش اخوان مسلمین که در مصر و چند کشور سال‌ها کار تبلیغی کرده بود، انقلابشان به یک سال نرسید که از بین رفت؛ متفاوت است.

او با بیان اینکه مخاطب رهبری در گام دوم جوانان است، گفت: رهبری تعبیر نظام اسلامی را به کار می‌برند و انقلاب را به جوانان امروز نسبت می‌دهند و این‌ها حافظان این انقلاب هستند.

حسینی با اشاره به برخی از اظهارنظر‌ها در مورد حافظه ضعیف مردم گفت: این وظیفه رسانه‌ها و خبرنگاران بوده تا عملکردشان را روشن و واضح به جامعه منتقل کنند.

او با اشاره به حاشیه‌های قتل میترا استاد افزود: برخی از پاپ نیز کاتولیک‌تر شدند و نظریات خاصی را مطرح کردند تا مسئله اصلی را به حاشیه ببرند و حاضر نیستند از انصار خود که امروز ضد انقلاب شدند تبری بجویند.

عضوشورای مرکزی جمنا با اشاره به حواشی سریال گاندو تصریح کرد: برخی جیغ‌های بنفش کشیدند و همان روز من نوشتم که آینه‌گر نقش تو بنمود راست خودشکن، آینه شکستن خطاست.

حسینی در پایان تاکید کرد: راه حق سختی‌های خاص خود را دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: جمنا ، اخبار سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار