دست یابی بانوان استان مرکزی به کاپ قهرمانی لیگ سپک تاکرا کشور

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: تیم بانوان استان مرکزی در مسابقات لیگ سپک تاکرای بانوان کشور در مشهد مقام قهرمانی را از آن خود کردند.

دست یابی بانوان استان مرکزی به کاپ قهرمانی لیگ سپک تاکرا کشوربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، عابد حقدادی مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی با اشاره به قهرمانی بانوان سپک تاکراکار استان مرکزی در کشور اظهار داشت: لیگ سپک تاکرای بانوان کشور از ۱۱ تا ۱۳ اردیبهشت به میزبانی مشهد در مجموعه ورزشی کوثر مشهد برگزار و تیم بانوان استان مرکزی عصر جمعه قهرمان این مسابقات شدند.

وی افزود: این رقابت‌ها با شرکت ۱۱۰ ورزشکار در قالب ۱۱ تیم در این رقابت‌ها حضور داشتند که بعد از تیم استان مرکزی تیم‌های استان کرمان و استان گلستان به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی تصریح کرد: بانوان استان مرکزی با شکست تیم‌های قم- زنجان – کرمانشاه – خراسان شمالی با نتیجه دو بر صفر و شکست تیم کرمان با حساب دو بر یک راهی مرحله بعد و جرو چهار تیم برتر صعود کرد.

حقدادی بیان کرد: در ادامه این رقابت‌ها و مرحله نیمه نهایی بازهم بانوان استان مرکزی با درخشش برابر تیم گلستان با نتیجه دو برصفر راهی فینال شدند.

وی ادامه داد: بانوان سپک تاکرای استان مرکزی در دور رفت برابر تیم کرمان در این رقابت‌ها در دور برگشت توانست شکست دور رفت را جبران کند و در فینال توانستند حریف سرسخت خود را با حساب دو بر صفر شکست دهند و کاپ قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی اضافه کرد: تیم سپک تاکرای بانوان استان مرکزی در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۷ برای نخسیتن بار مقام سوم را کسب نماید.

انتهای پیام/ب

دست یابی بانوان استان مرکزی به کاپ قهرمانی لیگ سپک تاکرا کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.