پله‌ آخر در فصلی که میتوانست بهتر باشد

تیم آلومینیوم در بازی آخر خود در لیگ دسته یک به مصاف سرخپوشان پاکدشت می‌رود.

پله‌ی آخر در فصلی که میتوانست بهتر باشدبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در آخرین ایستگاه این فصل لیگ دسته اول آزادگان در بازی تشریفاتی تیم آلومینیوم اراک به مصاف تیم رده ششمی جدول یعنی سرخپوشان پاکدشت می‌رود.

آلومینیومی‌ها که این فصل بیش از هر دوره‌ی دیگری به صعود نزدیک بودند با تساوی‌های پی در پی خود در نیم فصل دوم و باخت در دو بازی اخیر خود این شانس را از دست داد تا بتواند به رویای حضور در لیگ برتر جامه‌ی عمل بپوشاند.

آلومینیوم تا قبل از دیدار پایانی در ۲۹ بازی خود ۱۲ تساوی داشت که از این تعداد ۷ تساوی متعلق به نیم فصل دوم است.

اما آن طرف میدان سرخپوشان که فصل را طوفانی شروع کردند و در ۱۵ بازی ابتدایی خود ۹ بازی را با پیروزی پشت سر گذاشته بودند و تنها یک بازی را شکست خورده بودند در نیمه‌ی دوم فصل لیگ دسته اول نتوانستند تا به روند پیروزی‌های خود ادامه دهند و به یکباره افت شدیدی کردند به طوری که در ۱۴ بازی تنها ۲ پیروزی به دست آورند و ۷ بازی را شکست خوردند.

گفتنی است تیم فوتبال آلومینیوم اراک در هفته، سه شنبه ۱۰ اردیبهشت ۹۸ ساعت ۱۷:۱۵ در استادیوم ۱۵ هزار نفری امام خمینی (ره) زیر نظر فراز کمالوند به مصاف تیم سرخپوشان پاکدشت میرود و این در حالی است که تیم سرخپوشان پاکدشت در بازی رفت توانسته بود با ۳ گل آلومینیوم را شکست دهد.

انتهای پیام/ی

بازی آخر لیگ دسته اول برای آلومینیوم اراک

برچسب ها: لیگ دسته اول ، فیفا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.