خیز آلومینیوم ها زیر باران برای برد

شاگردان کمالوند در روز گذشته در زیر باران به تمرین برای دیدار آخر هفته پرداختند.

خیز آلومینیوم ها زیر باران برای بردبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ،روز گذشته ۱۲  فروردین شاگردان فراز کمالوند در زمین چمن مصنوعی شهرداری اراک و در زیر بارش باران به تمرین پرداختند تا برای بازی هفته‌ی سی ام خود آماده شوند.

آلومینیوم اراک با نزدیک شدن به هفته‌های پایانی در تلاش برای بالا کشیدن خود در جدول لیگ دسته اول است.

در ادامه‌ی بازی‌های لیگ آزادگان تیم آلومینیوم روز پنجشنبه ۱۵ فروردین ماه ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف مس رفسنجان می‌رود درست است که  رفسنجانی ها در رتبه دهم جدول هستند، اما در این هفته‌ها در اوج آمادگی خود هستند به طوری که در ۶ بازی خود نباخته اند.

در همین راستا سعید اکبرزاده سرپرست باشگاه آلومینیوم اراک در پیامی از هواداران اراکی دعوت کرد تا با حضور در استادیوم از تیم خود حمایت کنند.

اکبر زاده در این پیام گفت:تیم آلومینیوم اراک به عنوان سرمایه این شهر و استان مرکزی در این فصل با تلاش تمام ارکان باشگاه، تا بیشترین حد ممکن به صعود به لیگ برتر نزدیک شده است فلذا از هواداران پر شور استان مرکزی دعوت می‌کنیم تا در دیدار حساس با مس رفسنجان به استادیوم بیایید.

همچنین جمعی از بازیکنان تیم فوتبال آلومینیوم از جمله میثم آقایی، ایمان باصفا و عباس یحی بیگی نیز در پیامی جداگانه از مردم استان مرکزی درخواست کردند به دنبال پایان دادن به حسرتی ۱۸ ساله و به دور از هر گونه حاشیه به استادیوم بیایند.

گفتنی است قضاوت این دیدار به عهده‌ی جواد رحیم زاده، مرتضی هوشیار، هاشم خدابنده لو و فرهاد امینی است و ناظر داوری نیز فرشید افشار میباشد.

انتهای پیام/ی

اعلام داوران بازی آلومینیوم اراک و مس رفسنجان

برچسب ها: فیفا ، لیگ دسته اول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.