پنج تیم شهرداری خاش در مناطق آسیب دیده خدمات ارائه کردند

شهردار خاش گفت: به دنبال وقوع بارش‌های تند و سیلابی و تندباد در این شهرستان پنج تیم و افزون بر ۲۵۰ نیروی این شهرداری در مناطق آسیب دیده شهر به آسیب دیدگان خدمات امدادی ارائه کردند.

 پنج تیم شهرداری خاش در مناطق آسیب دیده خدمات ارائه کردندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، عبدالمجید تمندانی شهردار خاش با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی و تدابیر لازم برای خدمات‌رسانی بیشتر به مردم خاش، اولویت کاری شهرداری است، اظهار داشت: کمک به روان‌سازی ترافیک، تسهیل ایاب و ذهاب شهروندان و جلوگیری از اتفاقات ناگوار ناشی از بارندگی از وظایف اساسی شهرداری در فصل‌های بارش نزولات آسمانی است که تمامی بخش‌های شهرداری آمادگی لازم را در این زمینه دارند.

وی تصریح کرد: ایجاد هماهنگی و انسجام برای پیشگیری از سوانح و حوادث غیر مترقبه و انجام وظایف شهری در دستور کار کمیته‌های چهارگانه ستاد بحران شهرداری قرار دارد.

شهردار خاش با بیان اینکه کمیته‌های مختلف زیر مجموعه شهرداری نیز برای مدیریت و مقابله با هرگونه حادثه احتمالی در آماده باش کامل به سر می‌برند، ادامه داد: وظایف هر یک از واحد‌های عمران، ماشین آلات، تأسیسات، خدمات شهری، فضای سبز، کارپردازی و سازمان حمل و نقل و روابط عمومی نیز مشخص شده است.

وی به نقش ویژه و تاثیرگذار واحد ماشین آلات شهرداری اشاره کرد و گفت: هم اینک رانندگان و دست اندرکاران سه دستگاه کمپرسی، ۲ دستگاه لودر، یک دستگاه گریدر، یک دستگاه بیل بکو، ۶ دستگاه لجن کش، سه دستگاه خودروی آتش نشانی و یک دستگاه مینی بوس و ۶ ماشین سبک در آماده باش کامل هستند.
تمندانی ادامه داد: مجموعه شهرداری خاش در تلاش است تا شهروندان با خدمات هر چه بهتر و شبانه روزی شهرداری، ایام بارش نزولات آسمانی پیش رو را بدون دغدغه و بدون مشکل پشت گذارند و به همین منظور شماره ۱۲۵ آتش نشانی و ۲۱۴۸ شهرداری آماده خدمات دهی به شهروندان است.
وی ادامه داد: پس از هشدار‌های هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران و وزش باد، ستاد بحران شهرداری خاش در آماده باش کامل قرار گرفت و اقدامات عملیاتی این ستاد در حوزه‌های مختلف در سطح شهر آغاز شده است.

شهردار خاش تصریح کرد: این تیم‌ها در چند نقطه شهر و در دو شیفت به مردم خدمت رسانی خواهند کرد.

وی با اشاره به آبگرفتگی معابر در پی بارندگی‌ها اظهار داشت: در نشست ستاد بحران شهرداری خاش گره‌ها و نقاط بحرانی شهر شناسایی و تیم‌های خدمات رسان برای رفع مشکلات احتمالی آمادگی دارند.

انتهای پیام/گ

پنج تیم شهرداری خاش در مناطق آسیب دیده خدمات ارائه کردند

برچسب ها: بارش ، مدییت بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار