در پی بارش شدید روز گذشته زاهدان؛

آتش نشانان همچنان در حالت آماده باش و مشغول عملیات هستند

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان گفت: همزمان با شروع بارندگی در زاهدان تمامی نیرو‌های آتش‌نشانی در ۱۰ ایستگاه عملیاتی به صورت آماده‌باش درآمدند.

آتش نشانان همچنان در حالت آماده باش و مشغول عملیات هستندسراوانی  رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،گفت: بارندگی‌های روز گذشته موجب گیر افتادن و مختل شدن حرکت خودروها، آبگرفتگی در اماکن مختلف و نیز بروز اتصالی در سیم‌های برق شد.

خسرو سراوانی با اشاره به جمع بندی آمار عملیات‌های آتش نشانی در پی بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب درشهر زاهدان اظهار کرد: همزمان با شروع بارندگی تمامی نیرو‌های آتش‌نشانی در ۱۰ ایستگاه عملیاتی به صورت آماده‌باش درآمدند و حتی در برخی از مناطق که احتمال بروز حادثه وجود داشت استقرار خودرویی نیز انجام شد.

سراوانی با بیان اینکه آتش نشانان همچنان در حالت آماده باش و مشغول عملیات هستند، گفت: جمع بندی آمار و عملیات‌های آتش نشانی تا ساعت ۹ صبح امروز نشان می‌داد که در پی بارش شدید ۲۷۷ مورد درخواست کمک از آتش‌نشانی شده که ۱۲۰ مورد ناشی از آبگرفتگی منازل، ۱۴۰ مورد گیر افتادن خودروها،۱۰ مورد سقوط درختان، ۵ مورد حریق و ۲ مورد ریزش آوار بوده است و روند امداد رسانی تا پایدار شدن شرایط جوی همچنان خواهد داشت.

سراوانی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همچنین افزود متاسفانه بر اثر بارندگی شب گذشته بر اثر ریزش آوار یک دختر ۷ سال فوت شده و محاسبه میزان دقیق خسارات مالی باید از سوی کارشناسان بخش‌های مربوطه انجام شود.

انتهای پیام/گ

آتش نشانان در زاهدان در حالت آماده باش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار