در چهارمحال و بختیاری:

ستاد هماهنگی خدمات سفر نوروز ۹۸ آغاز به کار کرد

ستاد هماهنگی خدمات سفر نوروز ۱۳۹۸ در استان چهارمحال و بختیاری آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فعالیت ستاد هماهنگی خدمات سفر نوروز ۱۳۹۸ در استان چهارمحال و بختیاری، با حضور دستگاه‌های عضو و با تعیین کمیته‌های ۱۰ گانه آغاز شد.

کمیته‌های ۱۰ گانه این ستاد شامل حمل و نقل و ترافیک، امداد و نجات، انتظامی، امنیتی و ترافیک شهری، هماهنگی امور شهرداری‌ها و دهیاری‎ها، برنامه ریزی و آمار، اسکان و رفاه، نظارت و تنظیم بازار، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات، خدمات بهداشتی، سلامت و محیط زیست، و اطلاع رسانی، تبلیغات، امور فرهنگی و فضای مجازی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری در اولین نشست این ستاد گفت: رؤسای کمیته‌های ستاد و فرمانداران شهرستان‌های ۹ گانه استان موظفند برای ارائه بهترین خدمات به مسافران نوروزی برنامه ریزی و اقدام کنند.

مجید نظری تأکید کرد: اقلام اساسی به ویژه نان، میوه، گوشت قرمز، گوشت سفید و سایر کالا‌های مورد نیاز گردشگران داخلی و خارجی ورودی به چهارمحال و بختیاری در نوروز ۹۸ به موقع و به مقدار کافی تأمین می‌شود.

وی افزود: به منظور بهبود در تأمین امنیت و سلامت مسافران داخلی و خارجی ورودی به چهارمحال و بختیاری باید نظارت جدی تری بر مکان‌های عرضه مواد غذایی و مجتمع‌های بین راهی صورت گیرد.

نظری اضافه کرد: برخورد با متخلفان احتمالی در این حوزه و اعمال قوانین بازدارنده از تخلف مورد توجه مسئولان ستاد هماهنگی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری باشد.

انتهای پیام/ش

آغاز فعالیت ستاد هماهنگی خدمات سفر نوروز ۹۸

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار