برنامه ریزی و آمادگی برای پذیرایی از مسافران نوروزی

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری، از برنامه ریزی و آمادگی لازم برای پذیرایی از مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ بهمن عسگری در نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر استان چهارمحال و بختیاری گفت: در ایام نوروز ۹۷ علاوه بر مدارس، هتل‌ها و مراکز اقامتی و بوم گردی استان نیز آمادگی کامل را به منظور اقامت و ارائه خدمات رفاهی مناسب به مسافران نوروزی دارند.

وی با بیان اینکه امکان استفاده از مدارس چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ در این ایام، تنها برای فرهنگیان وجود دارد افزود: سایر گردشگران جهت اقامت باید به هتل‌ها و مراکز بوم‌گردی مراجعه کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در راستای رفاه حال گردشگران و مسافران نوروزی، کلیه اطلاعات و زمان فعالیت نانوایی‌ها، رستوران ها، هتل‌ها و مراکز خدماتی کسب و کار هم در قالب یک کتابچه در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

عسگری از تهیه و تدوین اپلیکیشن معرفی جاذبه‌های گردشگری و بنا‌های تاریخی استان هم خبر داد و گفت: به زودی این اپلیکیشن تکمیل و از طریق بلوتوث بر روی گوشی مسافران نصب می‌شود.

گفتنی است: نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری با حضور اعضای کمیته‌های ۱۰ گانه خدمات سفر و فرمانداران شهرستان‌های ۹ گانه و با هدف برنامه ریزی و آمادگی جهت ارائه خدمات مناسب و مطلوب به مسافران نوروزی، در سالن جلسات معاونت عمرانی استانداری در شهرکرد برگزار شد.

انتهای پیام/ف

تهیه اپلیکیشن معرفی جاذبه‌های گردشگری چهارمحال و بختیاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار