ارائه خدمات به مسافران نوروزی مطلوب و استاندارد باشد

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ارائه خدمات به مسافران نوروزی به صورت مطلوب و استاندارد باشد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ اقبال عباسی در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری افزود: ارائه خدمات فرهنگی، رفاهی، تفریحی و خدماتی به مسافران نوروزی به چهارمحال و بختیاری باید بر اساس استاندارد صورت بگیرد.

وی اضافه کرد: فرمانداران شهرستان‌های ۹ گانه بر روند اجرای برنامه‌های نوروزی در استان نظارت کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: در آستانه عید نوروز، نسبت به جمع آوری زباله‌های اطراف و  زیباسازی مبادی ورودی شهر‌ها و روستا‌ها اقدام شود.

عباسی گفت: ادارات کل راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هم اصلاح و شانه زنی جاده‌ها را در اولویت کار خود قرار دهند.

وی، ساماندهی تابلو‌های تبلیغاتی شهر‌های چهارمحال و بختیاری را هم ضروری دانست و افزود: شهرداری‌های استان تا قبل از نوروز برای شست و شوی جداول، رنگ آمیزی بلوار‌ها و دیوار‌های سطح شهر‌ها اقدام کنند.

عباسی اضافه کرد: همزمان با ایام نوروز، گروه‌های هنری در ورودی شهر‌های استان به نواختن موسیقی محلی و توزیع خوراکی‌های سنتی بپردازند.

وی همچنین گفت: دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های نظارتی بر توزیع میوه در بازار شب عید، مبارزه با گران فروشی و جلوگیری از کم فروشی در این حوزه نظارت لازم را داشته باشند.

عباسی اضافه کرد: فرمانداران چهارمحال و بختیاری برای اجرای آیین‌های سنتی چهارشنبه آخر سال، مکان مشخصی را تعیین کنند.

انتهای پیام/ف

در آستانه عید نوروز ورودی شهر‌ها پاکسازی و زیباسازی شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.