شهرکرد؛

فعالیت مطلوب ستاد اجرایی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری

فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر استان چهارمحال و بختیاری در نوروز 95، در سطح ملی مطلوب ارزیابی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ ناظر عالی ستاد اجرایی خدمات سفر کشور، در سفر به شهرکردگفت: فعالیت این ستاد در چهارمحال و بختیاری مطلوب و قابل قبول است.

ناصر سلیمی  اظهار داشت: ستاد خدمات اجرایی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری توانسته در نوروز سال جاری به مسافران و گردشگران نوروزی ورودی به این استان خدمات مطلوب و مناسبی را ارائه دهد.

وی تأکید کرد: وجود جاذبه های گردشگری فراوان در نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری، باعث ورود مسافران و گردشگران زیادی به این استان شده است.

سلیمی افزود: صنایع دستی تولیدی در چهارمحال و بختیاری مانند انواع بافته های داری شامل قالی، جاجیم و گلیم، لباس های محلی، قلمکار، معرق، خاتم، نمد، سنگ های تزئینی و قیمتی، احجام فلزی، چرم دوزی، سرمه دوزی، مسگری، سفال، سنگ تراشی سنتی و آثار چوبی نقش مؤثری در جذب مسافران و گردشگران نوروزی به این استان دارد.

وی اضافه کرد: چهارمحال و بختیاری از استعداد فراوانی برای سرمایه گذاری در زمینه توسعه گردشگری و ارتقای کمی و کیفی صنعت توریسم برخوردار است.

افزوده می شود: ناظر عالی ستاد اجرایی خدمات سفر کشور، از محور گردشگری حاشیه رودخانه زاینده رود در شهرستان سامان، مجموعه فرهنگی تاریخی چالشتر در شهرستان شهرکرد و فروشگاه ها و بازراچه های صنایع دستی، ستادهای اسکان نوروزی، پایگاه های اطلاع رسانی و دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری بازدید کرد.

ستاد اجرایی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری، از 28 اسفند 1394 تا 15 فروردین ماه جاری، با 10 کمیته و 83 عضو، به مسافران و گردشگران نوروزی در سطح استان، خدمات رسانی می کند.

انتهای پیام/ ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.