مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل؛

۲۹۴ اثر به همایش بین المللی مناظرات رضوی ارسال شده است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: بیش از ۲۹۴ اثر به همایش بین المللی مناظرات رضوی ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سید ناصر اسحاقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در حاشیه اختتامیه چهارمین همایش بین المللی گفتگو و مناظرات رضوی افزود: از روز گذشته ارائه مقالات همایش بین المللی گفتگو و مناظرات رضوی در دانشگاه آزاد و سالن شهید آوینی سپاه حضرت عباس(ع) استان انجام شد که امروز مراسم تجلیل از برترین های این همایش بین المللی در مجتمع فرهنگی فدک اردبیل برگزار شد.

وی افزود: در طول یکسال گذشته تعداد ۲۹۴ مقاله، پایان نامه و کتاب در بخش بین الملل و جنبی به دبیرخانه این همایش ارسال شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل بیان کرد: داورانی از قم، مشهد، تهران و اردبیل داوری آثار ارسالی را بررسی کردند که تعداد یازده اثر به جامعه پژوهشی کشور معرفی خواهد شد.

اسحاقی در اشاره به ویژگی های این دوره از مناظرات رضوی بیان کرد: این دوره از همایش با حضور پنج کشور از جمله نیجریه، عراق، افغانستان، آذربایجان و ایران است .

وی در اشاره به موضوعات مقالات تصریح کرد: در فراخوان این همایش در ۱۰ محور موضوعات مطرح شد که بعد محور گفتگو در اسلام ، گفتگو در سیره نبوی  و شیوه رفتار امام رضا (ع)  به عنوان بزرگ مناظره کننده جهان اسلام بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: هرسال خلاصه مقالات چاپ و در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ح

اختتایمه چهارمین همایش بین المللی مناظرات رضوی در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.