ضرورت فراهم شدن زمینه و بسترهای لازم برای ترویج فرهنگ رضوی در جامعه

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با بیان اینکه زمینه و بسترهای لازم برای ترویج فرهنگ رضوی فراهم شود گفت: همایش گفت‌وگو و مناظرات رضوی با مقالات ارزشمند و محتواهای تولیدی تاثیرگذاری بالایی در جهان اسلام دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، آیت‌الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان اردبیل  عصر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل اظهار داشت: خوشبختانه همایش گفت‌وگو و مناظرات رضوی با مقالات ارزشمند و محتواهای تولیدی تاثیرگذاری بالایی در جهان اسلام داشته و می‌تواند نتایج مثمرثمری به دنبال داشته باشد.

وی افزود: اهمیت به جشنواره امام رضا(ع) یکی از مواردی است که باید مورد توجه مسئولان واقع شود و در این زمینه نباید هیچ کم و کاستی وجود داشته باشد و نباید این جشنواره به غربت بیافتد و نیاز است با اهمیت به این موضوع در راستای ترویج فرهنگ رضوی گام برداشته شود.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: یک برنامه تخصصی در حوزه پژوهش در این جشنواره پیگیری و اجرا می‌شود که به طور حتم در داخل و خارج از کشور می‌تواند خروجی‌های مناسبی به دنبال داشته باشد و امیدواریم این موضوع با جدیت و اهتمام ویژه مورد توجه واقع شود و بتوانیم از ظرفیت‌های این جشنواره به طور همه‌جانبه بهره‌مند شویم.

عاملی اظهار کرد: دنیای امروز نیازمند گفت‌وگو و مناظره است و در این زمینه تاکنون مقالات ارزشمندی توسط محققان داخلی و خارجی به این همایش ارسال شده است و برگزاری این مناظرات برجسته‌ترین اقدامی است که تاکنون دنیا مشابه آن را ندیده و به همین دلیل باید این مقالات برتر و برگزیده در اختیار علاقه‌مندان به پژوهش قرار داده شود.

وی با اشاره به ارزشمند بودن مقالات ارائه شده در این همایش تصریح کرد: همایش و مناظرات رضوی نیازمند یک حرکت فرهنگی است که نیازمند تقویت‌سازی است که این موضوع باید در جامعه نهادینه شود و اگر این موضوع مورد توجه قرار بگیرد حتما خروجی‌های آن را در ادامه خواهیم داد.

 

انتهای پیام/ع

تاثیر بالای همایش گفت‌وگو و مناظرات رضوی در جهان اسلام

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.